וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים ופתח תקוה מתכוננות לפתיחת יורו 2013

בבירה ייערך קרנבל כדורגל בכיכר ספרא בתחילת יוני, במלאבס ייארחו את ערב הגאלה שיחנוך את אירועי הטורניר שייפתח ב-5.6

שלושה שבועות לפני פתיחתו של טורניר יורו 2013, שייצא לדרך ב-5 ביוני ויינעל ב-18 בחודש, נערכות שתיים מהערים שיארחו את אליפות אירופה לנבחרות צעירות לחגיגה שנפלה בחיקן. ביום חמישי הקרוב ייערך בפתח תקוה ערב גאלה חגיגי לקראת הטורניר, בו יארח ראש העיר אורי אוהד את שגרירי המדינות שישתתפו בטורניר, שרת התרבות והספורט לימור לבנת, יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, לאירוע על טהרת אומני העיר פתח תקוה.

פתח תקוה תארח באיצטדיון המושבה את אחד ממשחקי חצי הגמר ושלושה משחקים בשלב המוקדם. "אנחנו גאים להיות העיר הראשונה המתחילה בטקס הרשמי לקראת אירוע השיא של הכדורגל הישראלי", אמר אוהד. "וגאים שלנו תהיה הזכות לארח באיצטדיון המושבה המפואר שלנו".

אצטדיון המושבה, פתח תקוה. דרור עינב
מחכים בכיליון עיניים ליורו. איצטדיון המושבה/דרור עינב

בירושלים יקיים אגף הספורט העירוני קרנבל כדורגל בשם "יורושלים" בין התארכיים 3 ל-5 ביוני בכיכר ספרא. משחק הגמר של היורו ייערך באיצטדיון טדי, ובעירייה תכננו הפנינג גדול שיתפרס על פני שלושה ימים ויסתיים בהקרנת משחק הפתיחה על גבי מסך ענק. הקרנבל יכלול טורניר קט רגל מיוחד, משחק ראווה חגיגי של משתתפי הריאלטי "גוללסטאר" מול נבחרת סלבריטאים, דרבי בין ותיקי בית"ר ירושלים לבין ותיקי הפועל ירושלים שייפגשו למשחק היסטורי בכיכר והופעות של הזמרים רון שובל ולירן דנינו.

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת מסר: "ירושלים הפכה להיות מובילה באירוח אירועים בינלאומיים. אירוח היורו באיצטדיון טדי המחודש הוא רק יריית הפתיחה לקריית הספורט הבינלאומית שאנו מקימים במלחה שתהפוך לקריית הספורט הלאומית".

  • עוד באותו נושא:
  • יורו 2013

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully