וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 2:2 דרמטי בין סוסיאדד לגרנאדה

סוסיאדד חזרה למקום הרביעי, אבל שמטה 2 נק' קריטיות במאבק על ליגת האלופות לאחר שספגה בתוספת הזמן

בעוד שלושת הכרטיסים שמובילים ישירות לשלב הבתים של ליגת האלופות כבר נסגרו מזמן בליגה הספרדית (ברצלונה, ריאל ואתלטיקו), המאבק על הכרטיס הרביעי, זה שמקנה מקום במוקדמות, נמשך בכל הכוח והפך לדרמטי ביותר הערב (שני), כאשר ריאל סוסיאדד סיימה רק ב-2:2 ביתי מול גרנאדה מהתחתית, שמצידה השיגה נקודה חשובה במאבק ההישרדות.

סוסיאדד אומנם חזרה אל המקום הרביעי, אבל במקום להיות ביתרון שתי נקודות על פני ולנסיה, שתי הקבוצות כעת בשוויון (59 נקודות), שלושה מחזורים לסיום העונה. זאת לאחר שחוסה רסיו מגרנאדה איזן שלוש דקות בתוך תוספת הזמן.

חלוץ ריאל סוסיאדד אימנול אגירצ'ה. David Ramos, GettyImages
צמד שלו, אחד מהם יפה במיוחד, לא הספיק. אגירצ'ה/GettyImages, David Ramos

סוסיאדד הייתה בטוחה שהיא מנצחת, לאחר צמד של אימנול אגירצ'ה הפנטסטי, שהעלה את מאזנו העונה ל-13 שערים. הראשון של אגירצ'ה הגיע כבר בדקה התשיעית, כאשר הוא נגח פנימה מבישול של גונסאלו קסטרו. אלא שהיתרון הזה החזיק מעמד שש דקות בלבד עד שיוסף אל ערבי השווה מקרוב לאחר שכדור שניתז מההגנה בכחול-לבן נחת לו בדיוק אל הרגל.

ממש על סף הירידה למחצית, אגירצ'ה הכפיל את מאזנו במשחק עם שער יפהפה. קרלוס ולה המקסיקני הגביה מאגף שמאל והספרדי המוכשר שלח את החזה קדימה והמכה שנתן לכדור הספיקה לו כדי להכניע את רוברטו, שוער גרנאדה. האורחים לחצו בכל הכוח, אבל גם למארחים היו הזדמנויות קורצות ושתי קורות עד ששניות ספורות לפני השריקה, רסיו בעט היטב לפינה הרחוקה מתוך הרחבה לאחר ערבובייה והשיג לגרנאדה את הנקודה שאולי תשאיר אותה בליגה, כאשר כעת היא מקדימה את לה קורוניה שמתחת לקו האדום בארבעה נקודות, עם שלושה משחקים שנותרו לכל אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully