וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "המשחק הראשון לא התאים לאופי שלנו"

13.5.2013 / 23:42

מאמן אילת התייחס לניצחון המוחץ על ראשל"צ. דרוקר על ניצחון ירושלים: "עדיין לא פוזל לחצי הגמר". קאליית'ס: "מגיעים לשיא"

היא שוב כאן. הפועל אילת פתחה את הפלייאוף ברגל שמאל עם הפסד ביתי מפתיע לראשון לציון שעורר תהיות כל חוסנה האמיתי, אך הערב (שני) סיפקה תשובה מהדהדת. החבורה של עודד קטש השפילו את הקבוצה מעיר היין בבית מכבי עם 63:91 מוחץ, והיא שוב נראית כמועמדת ודאית לחצי גמר הפלייאוף. בשני מוקדים אחרים עלו הפועל ירושלים ומכבי חיפה ל-0:2 בסדרות שלהן. ירושלים הביסה את נתניה בבית 68:87, ואילו חיפה גברה על גלבוע גליל 83:91 בגן נר.

עודד קטש מאמן הפועל אילת. נועם מושקוביץ', ספק 500
הקבוצה שלו חזרה ובגדול. עודד קטש/ספק 500, נועם מושקוביץ'

עודד קטש: "המשחק הראשון לא התאים לאופי שלנו"

מאמן הפועל אילת עודד קטש התייחס לתצוגת התכלית של שחקניו : "קורה שיש הבדלים בין משחקים. המשחק הראשון לא מתאים לאופי שלנו. באנו הרבה יותר אגרסיביים, חזרנו להגנה שלנו שהיא הובילה אותנו לאורך כל העונה שלנו. הדבר הכי גרוע שקרה פה זה התוצאה, כי היא לא משקפת את הבדלי הרמות בין הקבוצות, ראשון קבוצה מסוכנת וכבר חווינו את זה. סידרנו את הבעיות שלנו היום. הבעיה הייתה האנרגיות. אלו שני משחקים שונים לגמרי, צריך להישאר מרוכזים".

יחזקאל סקוורר מאילת: "במשחק הראשון הרגשנו פייבוריטים. הם הפתיעו אותנו עם המצ' אפ בהגנה במשחק הראשון, ועשינו את ההתאמות. לא נוריד את הרגל מהדוושה בסוף כי בסופו של דבר זה עניין של מומנטום. אני חושב שמה שחשוב שזה 1:1, לא משנה אם ניצחנו ב-2 או ב-30, אני מקווה שזה לא ישפיע עלינו".

מאמן ראשון לציון רוני בוסאני: "יש ימים כאלה. אני מכיר את החבר'ה שנמצאים אצלנו בקבוצה, הם בכל משחקים מוכנים לתת את הכל. היום הדברים לא הצליחו. בתור אחד ששיחק בעבר, אני יודע שיש דברים שמשאירים אותך תקוע על הרצפה ואתה לא יכול לעשות את הצעד הנוסף הזה כדי לחסום או לשמור. היינו ביום לא טוב, והפועל אילת היו ביום מצוין.
בחבר'ה שלנו יש גם ותיקים וגם צעירים. אני יכול להגיד שכמה שהם צעירים הם בכל זאת שחקנים שלא מוותרים ורוצים ועושים את העבודה ומרוכזים. אני סומך על החבר'ה האלה".

ניצן חנוכי: "הייתה אווירה מטורפת וחבל בשביל האוהדים על איך שנראינו. עם כל האנרגיות והאגרסיביות שבאנו איתם במשחק הראשון, היום באנו ההיפך. אי אפשר לבוא נרפים ולחטוף 90 נקודות בפלייאוף, ככה בחיים לא ננצח. הפסד בנקודה או ב-30, זה עדיין 1:1. נעשה את ההתאמות שלנו ונרים את האגרסיביות והריכוז וניסע לאילת להמשך הסדרה. יש שחקנים צעירים פה, אבל גם הרבה שחקנים עם ניסיון. זאת סדרה ארוכה וידענו שיש לנו אווירה מצוינת. לרגע לא חשבנו שמשהו יבוא לנו בקלות בבית".

שחקן הפועל ירושלים רון סטיל. מגד גוזני
עוד ניצחון לאוסף. רון סטיל חוגג עם אוהדי ירושלים/מגד גוזני

שרון דרוקר: "אני עדיין לא פוזל לחצי הגמר"

מאמן הפועל ירושלים שרון דרוקר התייחס לניצחון של ירושלים: "עבדנו קשה כל המשחק. אני לא מאמין בסטטיסטיקות, ואת זה אמרתי לשחקנים. צריך להזיע על הפרקט, סטטיסטיקות לא מנצחות משחקים, צריך לבוא לשחק חזק על הפרקט, זה גם מה שמצפה לנו במשחק מספר 3. אני חושב שסמארדו שחקן בהתפתחות, הוא בא עם הרבה מוטיבציה ורצון, הוא רוצה להתפתח. הוא עדיין עושה טעויות, אבל החבר'ה מאוד אוהבים אותו, הוא מאוד אכפתי למה שקורה בקבוצה על ומחוץ לפרקט. אנחנו מאוד שמחים שהוא איתנו, מקווים שהוא ימשיך להתפתח, גם אנחנו בתור קבוצה, וגם הוא באופן אישי. אני לא פוזל לכיוון חצי הגמר, העיניים שלי הן רק על המשחק הבא".

דני פרנקו: "יש דבר אחד שלא פתרנו מול ירושלים. גם במשחק שניצחנו בליגה וגם במשחקים בפלייאוף, קיבלנו מהם 51 נקודות בחצי הראשון כשניצחנו בליגה, 48 במשחק הראשון בפלייאוף ו-50 היום. הגנתית עד הפלייאוף היינו אחת משלוש קבוצות ההגנה הטובות בליגה, ומאיזושהי סיבה אנחנו מנסים לעשות את הדברים אחרת. אני יודע שאם נפתור עם עצמנו הבעיות ההגנתיות, נהיה במצב לנצח את המשחק ביום חמישי".

"כקבוצה החלטנו לא להתבכיין על שום דבר", המשיך פרנקו. "אנחנו לא סופרים נקודות, זה לא משנה חמישייה או ספסל. אם נפרוט את זה לפרטים, ונראה למי יש יותר עומק אז ברור. זאת קבוצה עם תקציב פי שש משלנו. התפקיד שלנו זה להעלים את פערי התקציבים, ולא להסתכל על מה שיש לקבוצה השניה אלא מה יש לנו. לאורך כל העונה עשינו עבודה טובה, זה נכון שבמשחקים האחרונים יש משמעות לעומק הזה, אבל זה לא רק העומק. גם החמישייה שלהם עושים עבודה טובה".

פט קאליית'ס שחקן מכבי חיפה מאחוריו גל מקל. קובי אליהו
הפגינו כוח. קאליית'ס/קובי אליהו

פט קאליית'ס: "אנחנו מגיעים לשיא בזמן הנכון"

פט קאליית'ס התייחס לניצחון של מכבי חיפה בגלבוע: "גם במשחק הקודם הגענו לשחק בצורה אגרסיבית, אבל ברבע הרביעי נתנו להם לחזור. ידענו שאנחנו חייבים לשחק 40 דקות ככה. הם קבוצה קשוחה, כל הזדמנות שתתן להם הם יחזרו. לכל קבוצה יש את העליות והירידות שלה, זה הכדורסל. היו לנו כמה משחקים עם שחקנים פצועים, או חולים. אנחנו מגיעים לשיא בזמן הנכון, בתקווה שנמשיך את היכולת הזאת גם במשחק הבא ובסיבוב הבא. גליל קבוצה קשוחה, הם לא יוותרו על המשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully