וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקה: אנה קנייזבה מיננקו קיבלה דרכון ישראלי

קופצת המשולשת שסיימה רביעית באולימפיאדת לונדון, השלימה את תהליך העלייה ועשויה לייצג את ישראל באליפות העולם

אנה קנייזבה מיננקו, קופצת המשולשת המצטיינת שסיימה במקום הרביעי במשחקים האולימפיים בלונדון השלימה היום (שני) את אזרחותה הישראלית לאחר שקיבלה במשרד הפנים את הדרכון הישראלי שלה, אחרי שאתמול קיבלה את תעודת הזהות הכחולה. כזכור, קנייזבה התחתנה בסוף השנה שעברה עם האתלט הישראלי אנטולי מיננקו והעתיקה את חייה מאוקראינה לישראל, כאן היא מתאמנת תחת שרביטו של אלכס מרמן, מאמנם לשעבר של יוחאי הלוי, רוגל נחום וקוסטנטין מטוסביץ'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש תקווה חדשה למדליה? אנה קנייזבה מיננקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

איגוד האתלטיקה בישראל עושה את מירב המאמצים לקצר את תקופת הצינון בת השנה, המתחייבת עפ"י חוקת ה-IAAF‏ לאור העובדה שקנייזבה מיננקו לא הגיעה ארצה כרכש של איגוד האתלטיקה, אלא מתוקף נישואיה לאזרח ישראלי. בעבר הצליח האיגוד במשימה זו במקרה של דונלד סנפורד שהגיע ארצה עם אשתו הישראלית דניאל דקל-סנפורד ובתם והעתיקו את חייהם לישראל. גם הפעם האיגוד מקווה כי הבקשה תתקבל ותאפשר לאנה לייצג את ישראל כבר באליפות העולם הקרובה, בקיץ, במוסקבה.

ביום רביעי הקרוב תמריא קנייזבה לסין, שם תתחרה בסוף השבוע במסגרת תחרות ליגת היהלום בשנגחאי. לאחר מכן תשוב קנייזבה ארצה לזמן קצר ותמריא שוב לתחרות ליגת היהלום ביוג'ין, אורגון שבארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully