וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי יברבוים: "יום שחור, מי שפגע בכפר סבא ייענש"

הפועל כפר סבא בהלם לאחר הירידה, היו"ר זעם: "אדאג שמי שפירק את המועדון יישב בכלא". עידן שום: "אנחנו במעמקים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל כפר סבא, פעם מועדון פאר בכדורגל הישראלי עם אליפות אחת ושלושה גביעים בארון, נפרדה הערב (שני) מהליגה הלאומית ונשרה לליגה א'. הירוקים החלו את העונה בפירוק ועם מינוס תשע נקודות, ולמרות התאוששות במהלך העונה לא הצליחו לשרוד בליגה. הסיפור נחתם עם הפסד ביתי 2:1 להפועל אשקלון, שמצידה עלתה למקום ה-13 ותהיה תלויה בעצמה במחזור הסיום, בו תוכרע היורדת השנייה (כרגע סקציה נס ציונה) וזהות הקבוצה שתלך למבחנים (כרגע בית"ר תל אביב רמלה).

עידן שום מאמן הפועל כפר סבא. קובי אליהו
פרק הסתיים. עידן שום/קובי אליהו

המאמן עידן שום, קפטן הפועל כפר סבא לשעבר, הודה בסיום: "זו מכה גדולה, אבל בחיים יש אכזבות. לא הצלחנו ואין יותר מדי להגיד. העצב גדול, פרק מסוים הסתיים ועכשיו אנחנו במעמקים. המועדון הזה הוא מועדון יקר לנו, מועדון חשוב ומועדון טוב. חבל שהוא ייגמר. חייבים להתאושש ומהר. כולנו אשמים. קיבלנו את המועדון במצב קשה מאוד, ההתנהלות כאן לא הייתה נכונה כבר המון שנים. נראה איך ממשיכים עם כל הכאב הזה שיש כרגע. זה המצב".

שחקן העבר ויו"ר הקבוצה מוטי יברבוים אמר בדמעות: "זה יום שחור להפועל כפר סבא ולעיר כולה. אני מבטיח שאלה שפירקו את הפועל כפר סבא יישבו מאחורי סורג ובריח. מי שפגע בהפועל כפר סבא יישב מאחורי סורג ובריח, אני אחראי לכך. ברגעים קשים כאלה, הקהל הגדול של הפועל כפר סבא צריך להתאחד מסביב לקבוצה כדי להחזיר אותה למקומה הטבעי. הפועל כפר סבא בליגה א' - זה לא הגיוני, זה דבר שלא קרה מעולם".

שחקן הקבוצה גיא מלמד סיכם: "אני כאן מגיל שבע, ביציע ואחר כך במחלקת הנוער. אני מבין את הטרגדיה הזאת. כולנו בהלם, יש שקט בחדר ההלבשה. האמנו לאורך כל העונה שנצליח להישאר. כולם צריכים להבין ולהפנים את גודל המועדון ואת מה שקרה כאן. אני בטוח שנחזור לליגה השנייה וגם לליגה הראשונה בשנים הקרובות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
גיא מלמד שחקן הפועל כפר סבא. קובי אליהו
האמין שהקבוצה תשרוד. גיא מלמד/קובי אליהו

לופא קדוש, מאמנה של הפועל אשקלון, התייחס לירידה ההיסטורית של כפר סבא: "יש לי פינה חמה בלב לכפר סבא, אימנתי פה שנה וזו הייתה קבוצה-קבוצה. הם לא צריכים להוריד את הראש. זה מועדון ואפשר לשקם אותו ולהחזירו למקומו הטבעי. אני כבר 36 שנה מאמן, עברתי הכול. לא צריכים לחפש כותרות ולחסל אנשים כאילו המועדון נגמר. המועדון הזה לא נגמר".

על הניצחון של קבוצתו אמר: "זה מתוק לעשות זאת בצורה כזאת. אני מקווה שנצליח להשאיר את אשקלון בליגה. הגעתי כשהקבוצה כבר הייתה בקבר. זה עבודה קשה וניסיון, אני לא עושה קסמים. זה השקט, הרוגע והביטחון שאני משדר לשחקנים".

עומר פדידה שחקן הפועל כפר סבא. קובי אליהו
צפוי לעזוב. עומר פדידה/קובי אליהו
אוהדי הפועל כפר סבא לאחר הירידה לליגה א'. קובי אליהו
מעטים מהם נשארו לתמוך בקבוצה העונה. אוהדי כפר סבא/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully