וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "באיירן לא תבעט אותנו כפי שעשתה לברצלונה"

פחות משבועיים לגמר האלופות, מאמן דורטמונד מבטיח: "זה בלתי אפשרי איתנו". דיווח: באיירן תנסה להחתים את ג'ק ווילשר

פחות משבועיים נותרו לגמר ליגת האלופות, ויורגן קלופ כבר מחמם מנועים. מאמן דורטמונד מתכונן לגמר הכל גרמני הראשון בליגת האלופות ומשוכנע של היריבה בגמר, באיירן מינכן, לא תשפיל את החבורה הנהדרת שלו כפי שעוללה לרבות וטובות ביבשת. "באיירן בעטה את ברצלונה ויובנטוס מחוץ לאצטדיון עד שהן לא יכלו למצוא את היציאה", התבטא היום (שני) קלופ ל'קיקר' הגרמני. "זה בלתי אפשרי איתנו. אנחנו יריבה לא נעימה עבור אף קבוצה על הפלנטה. אין לנו שום דבר להפסיד. אם באיירן חכמה כל כך, היא בטח תסכים לקביעה הזאת".

יורגן קלופ מאמן דורטמונד. רויטרס
להרים ידיים? ממש לא. יורגן קלופ/רויטרס

כזכור, הבווארים הביסו ללא תנאי את יריבותיהן ברבע וחצי גמר ליגת האלופות, וכל זה מבלי לספוג ולו שער לרפואה. את צמד המפגשים מול הגברת הזקנה היא סיימה ב-0:4 במאזן השערים הכללי, ובברצלונה קבעה שיא חדש עם 0:7 במאזן הכללי. החבורה של יופ הייינקס גם דילגה בקלות מרשימה לאליפות גרמניה ונישלה את השוורצגלבן מהתואר. החבורה של יורגן קלופ סיימה במחזור האחרון בגרמניה רק ב-3:3 דרמטי מול וולפסבורג, אך זה לא מפריע למאמן הצבעוני לפנטז, ובענק. "ב-25 במאי הולכים על כל הקופה, וזה כל מה שחשוב. אנחנו צריכים להתחיל לדאוג לזה במקום לחשוב על הפסד".

ובעוד דורטמונד מקווה להצליח היכן שברצלונה ויובנטוס נכשלו, באיירן ממשיכה לחשוב גם על העונה הבאה. 'גרדיאן' הבריטי מדווח היום כי המאמן המיועד סימן את קשר ארסנל הצעיר ג'ק ווילשר, וינסה להחתימו מיד בתום העונה. הקשר המצוין חידש רק לאחרונה את חוזהו בשורות התותחנים, אך באיירן מכינה עבורו "הצעה נועזת", על פי הדיווח.

שחקן ארסנל, ג'ק ווילשר. Michael Regan, GettyImages
המחטף הבא של פפ גווארדיולה? ווילשר במרכז/GettyImages, Michael Regan

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully