וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפ קוקו יאמן את פ.ס.וו, ואן בומל הורחק ופרש

שחקן העבר חתם לארבע שנים כמאמן פ.ס.וו איינדהובן ויחליף את אדבוקאט. ואן בומל כיסח ולא סיים את משחקו האחרון

יממה לאחר סיום העונה וההפסד 3:1 לטוונטה, הודיעה היום (שני) פ.ס.וו איינדהובן כי פיליפ קוקו מונה לתפקיד המאמן. קפטן הקבוצה לשעבר, 42, כבר שימש כמאמן זמני ב-2011/12 וכעת קיבל חוזה לארבע שנים כמחליפו של דיק אדבוקאט.

"נהניתי מהתקופה שלי כמאמן זמני, זה היה ניסיון טוב", אמר קוקו, ששיחק בשתי קדנציות בפ.ס.וו וזכה בארבע אליפויות. "ההחלטה לקחת את קבוצת הנוער העניקה לי אפשרות ללמוד על האקדמיה ולהכיר טוב יותר את הצעירים. זה היה צעד חשוב מבחינתי".

פיליפ קוקו מאמן פ.ס.וו איינדהובן. רויטרס
שוב על הקווים. פיליפ קוקו/רויטרס

מי שלא יוכל לסייע לקוקו על המגרש הוא מארק ואן בומל, שפרש אתמול מכדורגל אחרי קריירה ארוכה ומרשימה. הקשר הקשוח, ששיחק בין השאר בברצלונה ובבאיירן מינכן, במילאן ובפ.ס.וו איינדהובן, שרשם 79 הופעות במדי נבחרת הולנד, תלה את הנעליים בגיל 36, אחרי 21 עונות על הדשא ככדורגלן מקצועני, שכללה גם זכייה באליפות אירופה עם ברצלונה.

עם זאת, על אף החיבה וההערכה, כולם זוכרים גם את הצד הפחות סימפתי של ואן בומל, שזכה למוניטין של שחקן ללא רחמים. אתמול, במשחק הפרידה שלו, הוא המחיש כיצד זכה במוניטין. פ.ס.וו איינדהובן פיגרה 3:1 במשחקה מול טוונטה, ואן בומל העצבני נכנס בתיקול אלים על הקרסול של דושאן טאדיץ', ספג כרטיס אדום בדקה ה-71, ואפילו לא הצליח לסיים את משחקו האחרון.

על הפרישה שלו אמר ואן בומל ש"כבר הרבה זמן היו לי ספקות, התמיכה של האוהדים הקשתה מאוד על ההחלטה לעזוב. למרות שאני עדיין מרגיש טוב, נאלצתי להשקיע מאמץ גדול מאוד כדי להישאר כשיר. רציתי לעזוב מהחלטה שלי, ולא מכפייה". רק חבל שהפעולה האחרונה שלו בקריירה היא מעיכת קרסול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully