וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "ההתלבטות לגבי חריסטופי היא כלכלית"

13.5.2013 / 11:12

אומוניה ניקוסיה תדרוש קרוב למיליון יורו תמורת החלוץ, הירוקים מתלבטים אם לנסות להחתים זר אחר בעלויות נמוכות יותר

one

אריק בנאדו יחליט לגבי דמטריס חריסטופי בימים הקרובים ואם אכן יחליט לנסות ולהחתים מכבי חיפה תגיש לשחקן ולקבוצתו אומוניה ניקוסיה הצעה רשמית. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט בשבוע שעבר בחיפה הציבו את חריסטופי בראש רשימת המועמדים לחיזוק בעונה הבאה ואמש צפה עוזר המאמן אורי אוזן בשחקן והתרשם ממנו לטובה.

כעת יצטרך בנאדו להחליט האם הוא הולך על העסקה שכן העלויות המוערכות בעסקה שכזו צפויות להיות גבוהות כשחיפה תצטרך לשלם לניקוסיה סכום לא מבוטל וכן משכורת גבוהה לשחקן עצמו. "מדובר בשחקן טוב מאוד עם איכויות גבוהות", אמר גורם בחיפה. "ההתלבטות היא בהחלט בגלל הפן הכלכלי. נצטרך להחליט בקרוב אם אנחנו מנסים להביא אותו או מנסים להביא זר אחר בעלויות נמוכות יותר".

בניקוסיה צפויים לדרוש בין 800 אלף למיליון יורו עבור כרטיסו של השחקן, כשגם חוזהו אמור להיות מהגבוהים בקבוצה.

קשר אומוניה ניקוסיה דמטריס חריסטופי. AP
יקר לירוקים. חריסטופי/AP

בינתיים במועדון יצאו היום בקריאה לאוהדים להגיע ולתמוך בקבוצת הנוער, שתשחק בגמר גביע המדינה בשבת. המועדון ביקש מההתאחדות להקדים את המשחק, והוא אכן הוקדם לשעה 15:00 וייערך באצטדיון בנתניה, ומשם יוכלו האוהדים להגיע למשחק האחרון של העונה בליגת העל מול הפועל תל אביב.

במועדון מעוניינים מאוד שקהל רב יגיע למשחק הנוער ויתמוך בשחקנים שעשויים להשלים דאבל אם יגברו על מכבי נתניה אך באותה העת מקווים שאותו קהל יגיע גם למשחק מול הפועל תל אביב שינעל את העונה ולשם כך הורידו מחירים שיעמדו על שלושים שקלים ליציעים 2 ו-4 ו20 שקלים לשאר היציעים. שובל גוזלן, ג'אבר עטאא, עדי קוסטנטינוס ואיסמעיל ריאן ששיחקו מול קרית שמונה לא יהיו בסגל למשחק מול הפועל תל אביב כדי לאפשר להם ליטול חלק במשחק הגביע של קבוצת הנוער.

עוד בוואלה!

עם חבילת הסלולר של וואלה תשלמו פחות! בואו לחסוך

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully