וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: נתניה דורשת מחיר גבוה מדי על פינאס

13.5.2013 / 10:11

מכבי נתניה רוצה חצי מיליון שקל על המגן המבוקש, שמתרחק. מאחר שירו בלו מתקרב להפועל חיפה, יואץ המו"מ עם סבע

אלון תורג'מן שחקן מכבי חיפה (משמאל) מול טובארנו פינאס שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
לא צפוי להגיע. פינאס/קובי אליהו

מכבי נתניה דורשת על טובארנו פינאס כחצי מיליון שקל - כך עולה מהתשובה של המועדון לבני סכנין, שהגישה הצעה על המגן הסורינאמי-הולנדי. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, בסכנין התעניינו מאוד במגן, שפתח את העונה הנוכחית בנתניה והושאל להפועל חיפה. בין גורמים בכירים בסכנין לבין יו"ר נתניה גיל לב התקיימו שיחות לאחרונה, בהן הובהר שתג המחיר של פינאס הינו חצי מיליון שקל.

בסכנין לא מתכוונים בשלב זה לשלם מחיר שכזה על כרטיסו של השחקן, שכן גם המשכורת שלו צפויה להיות מהגבוהות בקבוצה, ויפנו לחלופות אחרות בעמדת המגינים.

מלבד סכנין גם הפועל חיפה מעוניינת מאוד בשחקן, וגם היא קיבלה דרישה זהה מאנשי נתניה לגבי כרטיסו. בחיפה ינסו להוריד מעט את המחיר שדורשת נתניה, אך גורמים בנתניה העריכו שפינאס ישחק או בנתניה או בהפועל חיפה בעונה הבאה.

אגב, בסכנין הבינו שירו בלו על סף סגירה בהפועל חיפה, וינסו למצות את אופציית אחמד סבע. גם יתר הזרים לא צפויים להישאר בקבוצה. בשבוע הבא צפויים יו"ר המועדון מוחמד אבו יונס והמאמן מרקו בלבול לשבת כדי לסגור באופן סופי את המשך דרכו של המאמן במועדון, ובסכנין מעריכים שלא צפויות להיות בעיות ובלבול יחתום לעונה נוספת.

המטרה של המאמן היא להשאיר את כל שחקני הבית וסביבם להוסיף זרים איכותיים ועוד כמה ישראלים מובילים כדי לבנות קבוצה שלא תיקלע למאבקי ההישרדות בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully