וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו יונס לשחקני סכנין: "בלבול יהיה איתנו בשנה הבאה"

8.5.2013 / 14:47

יו"ר בני סכנין צפוי להיפגש עם המאמן כדי לסגור את הישארותו. גורמים בקבוצה התעניינו לגבי אפשרות המשך שאילת כליבאת

one

אנשי הנהלת בני סכנין, הצוות המקצועי ושחקני הקבוצה ציינו אתמול (שלישי) בערב את סיום העונה בארוחה חגיגית כאשר יושב ראש הקבוצה מוחמד אבו יונס בירך את השחקנים ודיבר על העונה שחלפה: "זו הייתה עונה קשה עם הרבה תהפוכות והדבר החשוב הוא שנשארנו בליגה. לא היה קל בהתחלה, אבל ייצבנו את המועדון כשלקחנו אותו", אמר אבו יונס לשחקנים. "אני מבטיח לכם שנעשה הכול כדי להעמיד קבוצה טובה שלא תיאבק בתחתית בשנה הבאה ותהיה לפחות במרכז הטבלה".

מאמן בני סכנין, מרקו בלבול. קובי אליהו
"אני מבטיח לכם שנעשה הכול כדי להעמיד קבוצה טובה שלא תיאבק בתחתית בשנה הבאה ותהיה לפחות במרכז הטבלה". מרקו בלבול/קובי אליהו

אבו יונס דיבר גם על עתידו של מרקו בלבול, ואמר: "אני רוצה שמרקו ימשיך ואני מאמין שזה מה שיקרה. הוא מאמן טוב והוא יהיה איתנו בעונה הבאה". בלבול צפוי לשבת עם אבו יונס בקרוב כדי לסגור סופית את נושא הישארותו והנושאים הכספיים, כשלאחר מכן הוא יוכרז באופן רשמי כמאמן בעונה הבאה.

אגב, בסכנין שוחחו עם גורמים במכבי חיפה והתעניינו לגבי מעמדו של מוחמד כליבאת אצל הירוקים, כאשר סכנין ביקשה לשאול אותו לעונה נוספת. בחיפה הבהירו שמעמדו של כליבאת ייקבע רק לאחר פתיחת האימונים וטורניר היורו לנבחרות צעירות, כשבסכנין ימתינו לראות מה יעלה בגורלו. אם בחיפה יחליטו להשאיל אותו, תגיש סכנין הצעה רשמית.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מוחמד כליבאת שחקן בני סכנין. מגד גוזני
בסכנין ממתינים לראות מה יעלה בגורלו. מוחמד כליבאת/מגד גוזני

בגזרת השחקנים נראה שכל שחקני הבית יישארו בקבוצה, זאת לאחר ששחקנים דוגמת עלא אבו סלאח ומחמוד קנדיל הודיעו להנהלה בפגישה אתמול שאין להם הצעות מקבוצות אחרות והם מעוניינים להישאר. לאבו סלאח חוזה לעוד שתי עונות, בעוד לקנדיל חוזה לעונה הבאה. השוער צפוי להיפגש עם ההנהלה כדי לדון בהארכת חוזה ושדרוג שכרו. הזרים של הקבוצה אמורים לעזוב את המועדון כשרק אימורו לוקמן ופיטר אמבמבה עשויים להישאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully