וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברשישת: "אם העירייה לא תתעשת, הפועל עכו תרד ליגה"

13.5.2013 / 9:59

היו"ר מזהיר מהנתק המתמשך עם העירייה: "ראש העיר מסנן אותי. מה יש בעיר חוץ מהפועל עכו וחומוס?". נעים צפוי לסגור

בהפועל עכו ממשיכים בחיפוש אחר פתרונות למצב הכספי הקשה שפוקד את הקבוצה ומאיים על המשך קיומה בליגת העל. כזכור, עיריית עכו מסרבת להפשיר סכום של שני מיליון שקלים לטובת הקבוצה, כשבעירייה טוענים שרק לאחר התכנסות ועדת תמיכות יוכלו לבחון את הנושא מחדש. מי שיוצא למתקפה כנגד העירייה בנושא הוא יושב ראש המועדון יהודה ברשישת, שמזהיר מפני הידרדרות של הקבוצה לליגה הלאומית.

"ראש העירייה מתחמק ממני, לא עונה לי לסמסים, פעם הוא חולה, פעם הוא לא מרגיש טוב", אומר ברשישת. "הוא הבטיח שברגע שאני אנחת מסין ניפגש, אבל כשחזרתי וביקשתי להיפגש איתו שוב, הוא הפנה לי עורף בטענה שהוא לא יכול להיפגש איתי עד שתתקיים ישיבת מועצה. למה צריך ישיבת מועצה כשהייתה החלטה בנושא לפני כשנה".

יהודה ברשישת יושב ראש הפועל עכו. יגאל סוויסה, הפועל עכו, ספק 500
יהודה ברשישת יושב ראש הפועל עכו/ספק 500, יגאל סוויסה, הפועל עכו

על מצבה הבעייתי של עכו, אומר יושב ראש המועדון: "אני לא חושב שזה יגיע למצב של ירידת ליגה כי אני מנסה לגייס כספים, אבל זה עלול לקרות אם ראש העירייה לא יתעשת מוקדם. במצב כזה הוא יצטרך להשכיר את המגרש בשבתות לקבוצות שיש להן רדיוס, לא יהיה לו מה לעשות עם המגרש. הפועל עכו זה שם של עשרות שונים ומותג שאי אפשר לקלקל אותו. אין משהו יותר טוב מהפועל עכו. מה עוד יש בעיר הזו חוץ מכדורגל וחומוס? אז גם את המותג הזה מפילים? עם מה הוא יישאר? עם פסטיבל תיאטרון שמראים אותו ל-60 שניות בטלוויזיה פעם בשנה?".

בתוך כך, בהנהלת הקבוצה עושים מאמצים לסגור עוד לפני החג עם יובל נעים שצפוי להמשיך ולחתום על חוזה לעונה אחת. "אנחנו מאוד מעוניינים ביובל ורוצים שהוא יישאר", הוסיף ברשישת. "אני מקווה שנסגור את הסוגיה הזו כמה שיותר מהר".

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully