וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: העירייה הודיעה שלא תעביר תמיכה

12.5.2013 / 13:30

בעירייה הבהירו שהקבוצה לא עמדה בהתחייבויות: "להציג אותנו כמתנכלים לקבוצה זו חוצפה". חוסר ודאות לגבי עתידו של נעים

בהפועל עכו ממשיכים לשבור את הראש כיצד לפתור את המצוקה התקציבית שאליה הם נקלעו לאור החלטת העירייה שלא לתקצב את המועדון. אלא שאם נדמה שהסוגיה צפויה להיפתר בקרוב, עיריית עכו הודיעה הבוקר (ראשון) שהנהלת הקבוצה לא עמדה בהתחייבויות שלה, ולכן אין היא מתכוונת להעביר תמיכה כספית.

"כל הניסיונות החוזרים והנשנים של גורמים בעלי אינטרס בהפועל עכו להציג את העירייה ואת העומד בראשה כמתנכלים לקבוצה היא חוצפה, עזות מצח ולא תשיג כל מטרה", נמסר מעיריית עכו. "העירייה נחושה ואיתנה בדעתה באשר לשינויים המהותיים אשר על הנהלת הפועל עכו לנקוט בטרם תשוב לקבל תמיכה מהעירייה וזאת בהתאם לחוות הדעת של היועצת המשפטית של העירייה. כל מצג השווא המתרחש במהלך החודשים האחרונים מעיד על זלזול הנהלת הקבוצה בדרישות העירייה הברורות".

ציון וייצמן, יו"ר הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
הולך ומסתבך. ציון וייצמן/אדריאן הרבשטיין

כזכור, בעיריית עכו דרשו שיושב ראש הקבוצה לשעבר ציון וייצמן יתנתק באופן סופי מהקבוצה, מה שבשלב הזה לא קורה, שכן וייצמן ממשיך להיות מעורב בנעשה במועדון. כמו כן, דרשו בעירייה כי נציג מטעמם יפקח על ההתנהלות הכספית של המועדון. למרות הדברים, בבקרת התקציבים עדכנו כי הם קיבלו מסרים מטעם העירייה שבכוונתם לכנס את ועדת התמיכות ולהשלים את התקציב של העונה האחרונה.

בינתיים קיימת גם חוסר ודאות סביב עתידו של יובל נעים, שממתין לראות האם הבעיות הכספיות ייפתרו לפני שהוא יחתום על חוזה חדש. בעכו מעוניינים מאוד לראות את המאמן שהשאיר את הקבוצה בליגה ממשיך גם בעונה הקרובה, ובשלב הזה אין לנעים הצעות אחרות. בסביבתו של המאמן אמרו: "ליובל אין כוונה להגיע למצב שבו הוא נשאר בלי שחקנים ובלי תקציב. ניסים מתרחשים פעם אחת, לא יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully