וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה חגגה את האליפות עם אלפי אוהדים ברחובות

הקטאלנים עלו על אוטובוס פתוח ויצאו לחגוג את הזכייה ה-22 שלהם. צפו בתמונות. טיטו: "אנחנו הכי טובים בהפרש גדול"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זמן לחגוג. שחקני ברצלונה מוכנים ליציאה/מערכת וואלה!, צילום מסך
שחקני ברצלונה על אוטובוס פתוח בחגיגות האליפות. GettyImages
האוטובוס מוקף באלפי אוהבים/GettyImages
שחקן ברצלונה ליאונל מסי בחגיגות האליפות. GettyImages
האליפות הזו רשומה בעיקר על 46 השערים שלו. מסי/GettyImages
שחקן ברצלונה אנדרס אינייסטה בחגיגות האליפות. GettyImages
עוד תואר לאוסף הבלתי נגמר של אינייסטה/GettyImages
חגיגות האליפות של ברצלונה. GettyImages
חגיגות האליפות של ברצלונה/GettyImages
שחקן ברצלונה ססק פברגאס. רויטרס
ססק פברגאס/רויטרס

ברצלונה הבטיחה את האליפות עוד לפני המשחק שלה אמש (ראשון) מול אתלטיקו מדריד, אך למרות השאננות ומחצית ראשונה חלשה מאוד, הקטלאנים חזרו עם ניצחון 1:2 מהויסנטה קלדרון וכשנותרו שלושה מחזורים, המטרה כעת של בארסה היא להגיע ל-100 נקודות, הישג אותו הצליחה להשיג רק ריאל מדריד בעונה שעברה.

על הניצחון של ברצלונה העיבה הפציעה של ליאונל מסי, שעזב את המגרש בדקה ה-68 ודווקא שקבוצתו נותרה בעשרה שחקנים היא ביצעה את המהפך. מסי, סוחב עדיין את הפציעה שספג במשחק הראשון של רבע גמר ליגת האלופות מול פ.ס.ז ועל פי ההערכות במועדון הוא לא יחזור יותר לשחק העונה כשהקבוצה כבר סיימה את המטרות שלה.

בשעות הערב, אחרי החזרה מהבירה, יצאו הקטאלנים אל מצעד האליפות שלהם ברחבי ברצלונה. האלפים גדשו את הרחובות ואילו השחקנים ואנשי הקבוצה עלו על אוטובוס פתוח בדרכם את במת החגיגות המרכזית.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ליאונל מסי שחקן ברצלונה מול אתלטיקו מדריד. AP
נפצע שוב ונטש. מסי/AP

"אנחנו הקבוצה הכי טובה בליגה בהפרש גדול מהשאר", כך אמר בסיום המשחק טיטו וילאנובה, מאמן ברצלונה שעקץ את ריאל מדריד היריבה העיקרית על התואר. וילאנובה הוסיף: "מתחילת העונה ידענו שאנחנו צריכים לצבור נקודות כדי לפתוח פער מהיריבות שלנו. הפתיחה המצוינת שלנו סייעה לנו לשמור על פער מריאל ואתלטיקו מדריד, שעשו סיבוב שני טוב וסיכנו אותנו".

טיטו דיבר על ההרגשה אחרי הזכייה בתואר ואמר: "אנחנו מאוד שמחים מהעונה הזו ומהתואר. היה חשוב מאוד לזכות באליפות ולא לתת לריאל מדריד לחגוג שתי זכיות רצופות". על הפציעה של מסי, אמר: "הוא סובל מרגישות במקום שבו נפצע מול פ.ס.ז ולא יכל להמשיך לשחק. מחר הוא יעבור בדיקה נוספת שתברר את חומרת הפציעה".

המאמן לא שכח לפרגן לצוות שעבד איתו ולדבר על המחלה הנוראית שעבר: "התואר הזה מגיע לכולם על העבודה הקשה. זו לא האליפות של טיטו, אלא של כל השחקנים. לא קל לזכות באליפות כאשר המאמן לא נמצא במשך חודשיים, אבל יש לי צוות מדהים שחיפה עלייה ועשה עבודה מצוינת".

אלכסיס סאנצ'ס חוגג עם שחקני ברצלונה. רויטרס
סידר לברצלונה ניצחון בלי מסי. אלכסיס חוגג/רויטרס

מאמן ריאל מדריד ז'וזה מוריניו בירך את ברצלונה על זכייתה באליפות, ומגן ברצלונה דני אלבס כבר מתגעגע ל"מיוחד" שעשוי לעזוב את הברבנאו לפי הדיווחים. "היה קשה לו לדבר, אבל בסוף הוא הבין שהוא התמודד כמאמן ריאל נגד ברצלונה הטובה בהיסטוריה", אמר אלבס, "אם מוריניו יעזוב התקשורת תפסיד. הוא תחרותי, והכדורגל שלנו יפסיד אם יעזוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully