וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-מכבי ת"א: דמארי בפנים, עטר בחוץ

דוד לא יעשה שינויים בהרכב לדרבי האחרון של העונה, דמארי חלוץ בודד. אניימה יפתח, עטר לא בסגל (ב', 20:50, ערוץ 1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מאז קום המדינה נערכו 140 משחקי דרבי בליגה. הפועל ניצחה ב-45, מכבי ניצחה ב-44 ו-51 משחקים הסתיימו ללא הכרעה.

* כשהפועל תל אביב מארחת המאזן מכריע לזכותה: 32 ניצחונות אדומים, 15 ניצחונות צהובים ו-27 תוצאות תיקוץ

* בשתי העונות הקודמות בהן נערכו ארבעה משחקי דרבי (66/68 ו-2000/01) אף אחת מהקבוצות לא הצליחה להשיג יותר משני ניצחונות.

* הדרבי יהיה המשחק ה-50 שנערך בבלומפילד העונה. עד כה המאזן באצטדיון ביפו: 32 ניצחונות לקבוצה המארחת, 7 לאורחת, 10 תיקו.

שרן ייני מכבי תל אביב מול טל בן חיים הפועל תל אביב. ברני ארדוב
44:45 להפועל. בן חיים מול ייני/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

מחזה די נדיר נרשם באימון המסכם של הפועל תל אביב לקראת הדרבי כשמתחם האימונים היה כמעט ריק מאוהדים. בימים כתיקונם לפני דרבי מגיעים עשרות ולעתים מאות אוהדים שתולים שלטים ושרים לאורך דקות ארוכות, אבל האימון היום עבר בשקט. אגב אוהדים, הנהלת הקבוצה הודיעה היום שהיא הצליחה להפשיר עוד כאלף כרטיסים למשחק.

בצד המקצועי נראה שהמאמן פרדי דוד ימשיך עם אותו הרכב שפתח מול בני יהודה. למרות שסאבו פאביצ'ביץ' ושמעון הרוש התאמנו היום כרגיל, דוד ימשיך לתת קרדיט בהרכב לאלירן דנין ודויד רוצ'לה. גם בקישור דוד לא מתכנן שינויים. רועי גורדנה שהיה בתמונת ההרכב חש כאבים בברך לאחר האימון אתמול והיום לא התאמן כלל. כנראה שמחר גורדנה ייעדר מהמשחק. על פי התרגול, עומר דמארי יפתח כחלוץ בודד וסלים טועמה וטל בן חיים יתופקדו בכנפיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דויד רוצ'לה שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ימשיך בהרכב למרות שפאביצ'ביץ' החלים. רוצ'לה/ברני ארדוב

מכבי תל אביב:

האלופה רוצה לסיים את העונה בטעם טוב ולהשוות את מאזן הדרבים, שעומד על 44:45 לאדומים. עוזר המאמן רובן מרטינס אמר לשחקנים: "כולם מבינים את חשיבות המשחק ואין צורך להרחיב בדיבורים. זה משחק חשוב למועדון ולאוהדים ואנחנו צריכים להגיע מוכנים בהתאם".

אלירן עטר טרם התאושש מהפציעה בברכו ולמרות נסיונות להכשירו הוא ייעדר. וינסנט אניימה לעומת זאת צפוי לחזור לשער ומעבר לכך, אוסקר גרסיה יערוך מספר שינויים נוספים: שרן ייני יחזור לעמדת המגן הימני, כאשר ריף פרץ או איגנסיו פידלף יפתחו במרכז ההגנה לצד איתן טיבי. גם גל אלברמן, שלא שותף מול קרית שמונה, צפוי לשוב להרכב וישחק יחד עם מהראן ראדי וערן זהבי במרכז המגרש ובהנחה שמקומם של דור מיכה וראדה פריצה מובטח בחלק הקדמי, יאבקו גונסאלו גרסיה, רוברטו קולאוטי וגאל מרגוליס על המקום הפנוי הנוסף.
החלוץ השבדי ראדה פריצה הודיע הערב, כי בשל בעיות אישיות במשפחתו הוא יסיים את העונה מוקדם מהצפוי וימריא כבר השבוע, לאחר הדרבי, הביתה לשבדיה.

למרות שלמשחק אין כל חשיבות מלבד כבוד ויוקרה, בצוות המקצועי לא ויתרו על ההתכנסות המסורתית בבית מלון, החל משעות הצהריים ועד ליציאה לבלומפילד. כל הכרטיסים לאוהדי מכבי כבר אזלו וכ-1,700 צהובים צפויים להיות מחר ביציעי האצטדיון.

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: וואליד באדיר

המשמעויות של דרבי ברורות, בוודאי אחרי שני הפסדים כל כך חד צדדיים, אבל מבחינת באדיר מאוד יכול להיות שהמשמעות תהיה כפולה כי כנראה זה יהיה הדרבי האחרון שלו. הבלם הוותיק שהציג יכולת טובה במשחקים נגד עירוני רמת השרון ובני יהודה כנראה יערוך את המשחק האחרון שלו בבלומפילד והוא ירצה להיפרד יפה.

מכבי תל אביב: ערן זהבי

הדרבי האחרון ייזכר בעיקר בגלל הניסיונות של כמה משחקני הפועל להיכנס במכוון ברגליו של זהבי, אקס האדומים. בניגוד לשני הדרבים האחרונים, אותם אירחה מכבי ובהם היה רוב מוחלט לאוהדים הצהובים, שעטפו את זהבי באהבה, הפעם הפועל היא המארחת ואין ספק שהאוהדים האדומים מכינים קבלת פנים 'חמה' ועויינת לקשר שכבש וחגג מולם בדרבי האחרון. מעניין יהיה לראות כיצד יתפקד זהבי מול אצטדיון עוין ועד כמה יצליח הקהל האדום להשפיע על יכולתו במגרש.

הפועל תל אביב: אפולה אדל, נעאל חוטבא, וואליד באדיר, דויד רוצ'לה, אלירן דנין, שי אבוטבול, אלמוג כהן, חנן ממן, סלים טועמה, טל בן חיים, עומר דמארי.

מכבי תל אביב: וינסנט אניימה, שרן ייני (עומר ורד), איתן טיבי, ריף פרץ, יואב זיו, גל אלברמן, מהראן ראדי, ערן זהבי, דור מיכה, גונסאלו גרסיה, ראדה פריצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully