וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 70 דקות לרפאלוב בניצחון קלאב ברוז'

מערכת וואלה! ספורט

12.5.2013 / 17:44

הקשר פתח ב-2:4 הגדול על סטנדרד וקבוצתו במומנטום אדיר לקראת סיום עונה דרמטי. 20 דקות ליצחקי בניצחון אנורתוזיס

ספורט 2

המאבק על האליפות בבלגיה לוהט. ליאור רפאלוב (70 דקות) וקלאב ברוז' השיגו ניצחון חוץ ענק 2:4 על סטנדרד ליאז'. מקסים לסטיין (6), אוסקר דוארטה (31) וקרלוס באקה (45) השתתפו בחגיגה של האורחים שהשיגו ניצחון רביעי ברציפות. דוארטה בשער עצמי (51) ופול מפוקו (61 בפנדל) צימקו לסטנדרד. רפאלוב הוחלף על ידי איידור גודיונסן בדקה ה-70 ובנגיעה הראשונה שלו בכדור האיסלנדי בישל את הרביעי לוויקטור ואסקס. מאור בוזגלו, שנפרד אמש מאוהדי קבוצתו באמצעות הטוויטר, לא נכלל בסגל ולא ימשיך בקבוצה.

לברוז' יש כעת 43 נקודות והיא מקדימה את זולטה וארחם בשל העובדה שהאחרונה סיימה את העונה הסדירה במספר נקודות אי זוגי ונהנתה מנקודה נוספת אחרי הקיזוז. ה-2:4 העלה אותה למקום הראשון לכמה שעות, לפני שאנדרלכט חזרה אליו עם ניצחון 1:2 על גנק. אליניב ברדה נכנס בדקה ה-75 במדי גנק.

נושא: קשר קלאב ברוז' ליאור רפאלוב. GettyImages
בדרך לאליפות? רפאלוב/GettyImages

* בקפריסין א.א.ק לרנקה של רן בן שמעון הפסידה 1:0 בבית לאנורתוזיס פמגוסטה, לה זה היה ניצחון ראשון אחרי שמונה משחקי ליגה. אבנדרו רונקטו כבש את השער היחיד במשחק כבר בדקה השביעית. גיא חיימוב לא נכלל בסגל של המפסידה, ברק יצחקי נכנס בדקה ה-70 במדי המנצחת. משה אוחיון לא שותף.

יובל שפונגין שיחק 87 דקות בהפסד של אומוניה ניקוסיה 4:3 לאפואל בדרבי. אוהד לויטה ישב על הספסל. דמטריס חריסטופי שנמצא על הכוונת של מכבי חיפה כבש את השער השני של אומוניה ובישל את השלישי. דודו ביטון נכנס כמחליף בדקה ה-81 במדי אפואל.

בעקבות התוצאות הללו אנורתוזיס הבטיחה שהיא תסיים במקומות 2-3 ותשחק בעונה הבאה בליגה האירופית. אומוניה וא.א.ק לרנקה תפגשנה בשבוע הבא במחזור האחרון בקפריסין ומהמשחק הזה תצא נציגה אירופית נוספת. לאומוניה יספיק תיקו, בעוד הקבוצה של בן שמעון וחיימוב חייבת ניצחון.


* גיא אסולין שיחק 90 דקות בניצחון של ראסינג סנטאנדר 0:1 על ריאל מדריד קסטייה. דויד כבש בדקה ה-60 וראסינג טיפסה מהמקום ה-21 למקום ה-20. כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום, אסולין והקבוצה שלו מדורגים שש נקודות מתחת לקו האדום.

* בן שהר שיחק 12 דקות כמחליף בניצחון החוץ של הרטה ברלין 1:2 על פ.צ קלן, שהרס ליריבה את הסיכוי חסיים במקום השלישי המוביל למשחקי המבחן. לבאן קוביאשווילי (36) ואלפרדו מוראלס (55) כבשו להרטה, כריסטיאן קלמנס צימק (78).

* דן מורי לא שותף במשחק הנעילה של ויטסה, שנוצחה בביתה 1:0 על ידי ונלו. הקבוצה סיימה רביעית ותשתתף במוקדמות הליגה האירופית. מורי שיחק העונה שישה משחקים בלבד במדי הקבוצה ופתח רק פעמיים בהרכב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully