וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אוזן יצא לעקוב אחרי דמטריס חריסטופי

12.5.2013 / 7:05

עוזר המאמן יחפש מועמדים נוספים. שביעות רצון מהיכולת של גוזלן, ריאן ועטאא. דוידוביץ' עשוי להתמנות למאמן שוערים

one

במכבי חיפה הביעו שביעות רצון גדולה מהניצחון אתמול (שבת) 1:2 על עירוני קרית שמונה, שהבטיח לקבוצה את המקום השני. כעת בחיפה יחלו להאיץ את ההכנות לעונה הבאה, כשהמטרה העיקרית של הצוות המקצועי היא להנחית זרים איכותיים, וזאת כחלק מהפקת הלקחים של העונה שעברה.

עוזר המאמן אורי אוזן יצא לקפריסין ויוון כדי לבחון מספר שחקנים שמועמדים להצטרף לסגל של אריק בנאדו, ביניהם דמיטריס חריסטופי. כמו כן הסקאוט אלון חרזי יצא גם הוא לבחון כמה שחקנים, כשיצפה במשחקים בסרביה. המאמן בנאדו מעוניין להנחית לפחות שני זרים חדשים באיכות גבוהה בקבוצה.

איסמעיל ריאן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא צריך לחפש במקומות רחוקים. ריאן/אדריאן הרבשטיין

מלבד עניין הזרים, בנאדו מתכנן לשלב בעונה הבאה גם כמה שחקנים מהנוער בסגל הבוגרים, ובקבוצה היו מרוצים מאוד מההופעה של שובל גוזלן, איסמעיל ריאן וג'אבר עטאא במשחק אתמול מול קרית שמונה. השלושה אמורים לקבל מספר רב יותר של דקות בעונה הבאה.

כמו כן, בחיפה צפויים לשבת השבוע עם השוער ניר דוידוביץ' כדי לדון בעתידו בעונה הבאה. דוידוביץ', כידוע, צפוי להודיע על פרישה ולקבל תפקיד בצוות המקצועי, כשאחת האופציות שעלתה היא תפקיד מאמן השוערים. השבוע יישב השוער עם ראשי המועדון כדי לדון בנושא. כמו כן, דוידוביץ' צפוי לשבת על הספסל במשחק מול הפועל תל אביב בשבת, ולהיכנס בדקות האחרונות כדי לזכות בתשואות הקהל ולערוך הופעת פרידה מהמועדון.

שביעות רצון נרשמה גם ממחלקת הנוער, לאחר שקבוצת נערים ג' של המועדון שרשמה העונה הישג שיא עם טרבל היסטורי, סיימה את טורניר נייקי לאלופות מכל יבשת אירופה במקום השישי.

בקבוצה החליטו להוזיל משמעותית את מחירי הכרטיסים למשחק האחרון של העונה מול הפועל תל אביב כדי למנוע מצב בו האצטדיון יהיה יחסית ריק. המחירים ליציעים 2 עד 4 יהיו 30 שקלים ואילו לשאר היציעים המחירים יעמדו על 20 שקלים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully