וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו: "סיימנו טוב את העונה, ניפרד יפה מדוידוביץ'"

מכבי חיפה הבטיחה סגנות, אריק בנאדו זוכר את הדרך: "הגענו מהמקום האחרון". על שראנוב: "נכון לעכשיו יהיה השוער הראשון"

צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכת וידאו: מיכאל ברגמן.

מכבי חיפה הבטיחה היום (שבת) את המקום השני בליגת העל, אחרי שגברה 1:2 על האלופה היוצאת עירוני קרית שמונה. המאמן אריק בנאדו פתח בהרכב משני, והשחקנים הצעירים גמלו לו עם פתיחה מצוינת ויתרון 0:2 מוקדם, אבל בסופו של דבר קרית שמונה הצליחה לצמק, ורק השוער בויאן שראנוב הצליח להבטיח לירוקים את הניצחון.

איסמעיל ריאן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ועוד רגלו נטויה. ריאן/אדריאן הרבשטיין

בנאדו אמר בסיום ש"היינו עדיפים היום על קרית שמונה. היו לנו מצבים להכריע את המשחק בתוצאה יותר גבוהה, אבל העיקר הניצחון. השחקנים עשו עבודה טובה מאוד היום, אני שמח שהבטחנו את המקום השני, אנחנו עם הפנים קדימה להפועל תל אביב. שמח על ההופעה והרצון של השחקנים".

על הגביע: "זו הייתה אכזבה שלא לקחנו את הגביע, אבל הגיע לנו להפסיד מול קרית שמונה. זה היה מאכזב אבל סיימנו את העונה בצורה טובה. הגענו מהמקום האחרון למקום השני וזה הישג יפה. השחקנים עושים עבודה טובה העונה, ונראה איך ניערך בעונה הבאה".

על האפשרות שהקבוצה תיפרד מניר דוידוביץ' במשחק מול הפועל תל אביב: "זה עוד לא ברור, כי הוא פצוע ולא בטוח שהוא יוכל לשחק. מכבי חיפה תדע להיפרד ממנו בצורה הכי מכובדת שיש. הוא תרם למכבי חיפה המון ועשה עבודה מצוינת". כשנשאל האם שראנוב ימשיך בעונה הבאה, נשמע בנאדו מסויג: "שראנוב הוא השוער הראשון שלנו נכון לעכשיו, השמועות לגבי אריאל הרוש אינן נכונות".

בויאן שראנוב: "הבקענו שני שערים מאוד מוקדמים, ניסינו גם להגדיל את ההפרש. אנחנו צריכים להסתכל קדימה, חשוב מאוד לחשוב כבר על העונה הבאה". על עתידו: אני נהנה נכון לעכשיו, יש לי חוזה לעוד שתי עונות ואני מקווה להישאר בקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
דויד סולארי עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
בכר: "רוצים אותו". סולארי/אדריאן הרבשטיין

מנגד, ברק בכר ראה את קרית שמונה עוד אכזבה: "אלו ימים לא קלים. אכזבנו את עצמנו ואת הקהל בגביע והיה קשה להתרומם. אני שמח שהתאוששנו בסיום וכמעט הצלחנו להשוות. אני מקווה שנסיים את העונה מול רמת השרון כמו שצריך. ראיתי גם דברים טובים במשחק היום, הייתי מרוצה מסולארי וגם שחקנים צעירים ששיחקו לא רע". על עתידו של סולארי: "נשב ונראה איך אנחנו מתקדמים איתו, אבל אנחנו רוצים אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully