וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריד: רפאל נדאל האלוף, סרינה וויליאמס אלופה

רפא שוב הביס את ואוורינקה 2:6, 4:6 והמשיך את השנה הנהדרת שלו, המדורגת ראשונה בעולם הביסה את שראפובה

רפאל נדאל זכה היום (ראשון) בטורניר מדריד בפעם השלישית בקריירה, אחרי שגבר 2:6, 4:6, על סטינסלס ואוורינקה. נדאל השלים ניצחון תשיעי בתשעה מפגשים מול יריבו השוויצרי (15 בעולם), כשהוא זוכה בכל 19 המערכות מולו, והיום השלים את הניצחון תוך שעה ו-11 דקות בלבד במסגרת טורניר המאסטרס 1000. השוויצרי לא השיג ולו נקודת שבירה אחת, בעוד נדאל עלה ל-0:4 מהיר בדרך ל-2:6 בסט הראשון, ובמערכה השנייה, במצב של 3:3, השיג עוד שבירה בדרך לניצחון הקליל.

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. AP
מי זוכר את הפציעה. נדאל/AP

עבור נדאל זה גמר רביעי בחמש שנים במדריד, וזכייה שלישית בקריירה על החימר בבירת ספרד (אחרי 2005 ו-2010). כמו כן, זה הגמר השביעי של נדאל מאז שחזר בחודש פברואר מפציעה שהשביתה אותו, ותואר חמישי שלו העונה, והוא ממשיך להיראות נהדר לקראת הרולאן גארוס. על הדרך גם גרף 638 אלף יורו.

"זה תמיד מרגש לשחק במדריד, והטורניר הזה לא יכול היה להסתיים בצורה טובה יותר עבורי", אמר רפא, שחגג תואר חמישי העונה אחרי שחזר מהפציעה הקשה בברך. "העונה שעברה היתה מאוד קשה עבורי, ובמשחק הערב הייתי מאוד אגרסיבי. הקהל המצוין הפך את זה ליותר קל".

רפאל נדאל, זוכה בטורניר מדריד. רויטרס
עשה זאת שוב. נדאל/רויטרס
הטניסאי השוויצרי סטניסלס ואוורינקה. AP
מעולם לא לקח מערכה לנדאל. ואוורינקה/AP

סרינה וויליאמס השלימה היום (ראשון) זכייה שנייה ברציפות בטורניר החימר של מדריד (על סך 4 מיליון יורו) כשגברה על מריה שראפובה 1:6, 4:6, תוך שעה ו-19 דקות. בזכות הניצחון שמרה וויליאמס על המקום הראשון בעולם, שלשלה לכיסה 643 אלף יורו, ותגיע במומנטום נהדר לטורניר הרולאן גארוס שייפתח בעוד כשבועיים.

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. AP
הביסה את שראפובה. סרינה וויליאמס/AP

וויליאמס פתחה את המשחק בסערה, השיגה שלוש שבירות במערכה הראשונה בדרך ל-1:6 והשאירה את הרוסיה, שהגיעה לגמר לאחר שזכתה בגמר טורניר שטוטגרט בשבוע שעבר, ללא מענה. שראפובה פתחה את המערכה השנייה טוב מאוד, שברה ועלתה ליתרון 1:3, אלא שאז וויליאמס התעשתה ושברה בחזרה ל-3:3. במצב של 4:5 לטובת האמריקאית הגישה המדורגת 2 בטורניר כדי להשוות, אך לא הצליחה לשמור על ההגשות ונתנה לאמריקאית את הניצחון במערכה ובמשחק כולו 6:4.

יותר מאוחר ייערך גמר הגברים בטורניר שיפגיש את המדורג חמישי בטורניר רפאל נדאל, שזכה פעמיים בעבר בטורניר, עם סטניסלס ואווינקה השוויצרי המדורג 15 בעולם שנמצא בכושר נהדר. שני השחקנים נפגשו שמונה פעמים בעבר, כשהספרדי ניצח בכל אחד מהמפגשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully