וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 0:0 בין מילאן לרומא, פאלרמו וסיינה ירדו

הרוסונרי החמיצו הזדמנות להבטיח את ליגת האלופות, הרוסאנרו הפסידו לפיורנטינה 1:0 וירדו אחרי תשע שנים בליגה הבכירה

המחזור ה-37 והלפני אחרון בסרייה א' האיטלקית נפתח ביום שבת עם התיקו של יובנטוס נגד קליארי ונמשך היום (ראשון). הכותרת הראשונה של היום הייתה ירידת הליגה של פאלרמו, שהפסידה לפיורנטינה ונשרה לליגת המשנה אחרי תשע שנים. במשחק מקביל גנואה ואינטר נפרדו ב-0:0, מה שקבע שגם סיינה נשרה, זאת עוד לפני המשחק שלה אצל נאפולי. את הערב סגרה מילאן, שהיתה יכולה להבטיח את מקומה בליגת האלופות בעונה הבאה עם ניצחון, אבל הרוסונרי סיימו רק ב-0:0 מול רומא, וייאלצו לעבוד קשה גם במחזור האחרון.

סנטיאגו גרסיה, שחקן פאלרמו. AP
המאבק הסתיים בירידה. סנטיאגו גרסיה ופאלרמו/AP

ליגת האלופות:
יובנטוס
נאפולי

מוקדמות ליגת האלופות:
מילאן/פיורנטינה

הליגה האירופית:
פיורנטינה/מילאן
אודינזה/רומא/לאציו
הזוכה בגביע (לאציו/רומא)

ירדו לסרייה ב':
פאלרמו
סיינה
פסקארה

מסמיליאנו אלגרי מאמן מילאן. AP
העבירו את ההכרעה למחזור האחרון. אלגרי/AP

מילאן - רומא 0:0

תוצאה מאכזבת למילאן, במשחק שייזכר בעיקר בגלל עוד קריאות גזעניות נגד מריו באלוטלי. המילאנזים שלטו בפתיחה, אל שראווי היה קרוב מאוד להעלותם ליתרון, אבל רומא הצליחה לשמור על שער נקי, וארבע דקות לסיום המחצית הראשונה נותרה מילאן בעשרה שחקנים, אחרי שסאלי מונטארי התווכח עם השופט, שבתגובה ניסה להוציא לו כרטיס אדום. מונטארי ניסה למנוע זאת ממנו, אבל זה לא עזר לו, והוא ראה את אחד הכרטיסים האדומים המיותרים יותר שנראו. במחצית השניה המשיכו המארחים ללחוץ על שערו של לובנוט, אבל המאמצים של באלוטלי וחבריו לא צלחו, מילאן יצאה רק עם נקודה, והיא תצטרך לעשות את העבודה במחזור האחרון אם ברצלונה לתפוס את הכרטיס לליגת האלופות.

פיורנטינה - פאלרמו 0:1

הוויולה הבטיחו את המקום הרביעי רגע לפני שעונה מוצלחת למדי שלהם מסתיימת, אבל הסיפור היותר גדול הוא זה של פאלרמו. ההפסד שלהם בארטמיו פרנקי קבע שהרוסאנרו נשרו לסרייה ב' אחרי תשע שנים בליגה הבכירה. דווקא לוקה טוני, שעלה לגדולה במדים הוורודים, היה זה שכבש נגד האקסית שלו בדקה ה-41. בתשע העונות שלה בליגה הבכירה פאלרמו התברגה פעמים רבות בצמרת ולשיאה הגיעה בעונות 2006-07 ו-2009-10, אותן היא סיימה במקום החמישי. היא גם השתתפה חמש פעמים בגביע אופ"א ובליגה האירופית.

גנואה - אינטר 0:0

גנואה שהתחילה את העונה עם תקוות להתברג בצמרת והוציאה לאורכה יותר מ-20 מיליון יורו על רכש, סיימה את הסיוט עם הינצלות מירידה מחזור אחד לפני סיום העונה. התיקו המאופס נגד המילאנזים המאכזבים בעצמם, הספיקה לדווידה בלארדיני ושחקניו כדי לנשום לרווחה. באינטר ממשיכים לחכות בקוצר רוח שהעונה תסתיים.

נאפולי - סיינה 1:2

בסיינה שמעו שהירידה שלהם הפכה לחתומה וסופית עוד לפני השריקה לפתיחת המשחק בסן פאולו, נאפולי כבר הבטיחה את המקום השני ואת השתתפותה בשלב הבתים של ליגת האלופות בעונה הבאה וכך 90 הדקות בדרום איטליה שוחקו לפרוטוקול. פבריציו גרילו העלה את האורחים ל-0:1 מפתיע בדקה ה-36, אבל אדינסון קבאני השווה בדקה ה-73 עם שער הליגה ה-28 שלו העונה ומארק האמשיק השלים מהפך בתוספת הזמן.

שחקן פאלרמו, פבריציו מיקולי. Tullio M. Puglia, GettyImages
כואב הלב. מיקולי/GettyImages, Tullio M. Puglia

אודינזה - אטאלנטה 1:2

צמד של אנטוניו די נטאלה הבלתי נגמר בדקות 42 ו-52, העניקו לאודינזה ניצחון שביעי ברציפות וקירבו אותה להבטחת המקום באירופה בעונה הבאה. ג'וזפה דה לוקה דווקא העלה את הקבוצה מברגאמו ל-0:1 בדקה ה-10, אבל היתרון שלה לא החזיק מעמד.

לאציו - סמפדוריה 0:2

שערים של סרג'יו פלוקארי בדקה ה-10 ושל אנטוניו קנדרבה בתוספת הזמן (בפנדל) השאירו את הקבוצה מהבירה במאבק על המקום החמישי. במחזור האחרון לאציו תתארח אצל קליארי והיא תהיה חייבת ניצחון והפסד של אודינזה לאינטר במשחק המקביל כדי לסיים חמישית.

קייבו - טורינו 1:1
לקייבו: סיריל תרו (10). לטורינו: אלסיו צ'רצ'י (19).

פארמה - בולוניה 2:0
לבולוניה: סלים טיידר (7), דווידה מוסקרדלי (76).

שחקן אודינזה אנטוניו די נטאלה חוגג. Gabriele Maltinti, GettyImages
בלתי נגמר. די נטאלה/GettyImages, Gabriele Maltinti

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully