וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי חגאי: "נס ציונה הקבוצה הכי טובה בליגה"

מאמן הוד השרון, שתממש את העלייה אם תנצח את גמר הפלייאוף, מתכונן לסדרה נגד נס ציונה: "עשינו עונה מדהימה"

סדרת גמר הפלייאוף בליגה הלאומית בין עירוני נס ציונה למכבי הוד השרון תצא לדרך מחר (שני) כשבסיומה נדע מי תחליף את אליצור אשקלון בליגת העל. היום הכריזה הוד השרון כי למרות הערכות המוקדמות, אם הקבוצה תנצח את סדרת גמר הפלייאוף היא תעלה לליגת העל במימון העירייה.

"מיד לאחר משחק הניצחון על נהריה, התקשר אלי ראש העירייה ומסר כי העירייה תעשה כל שביכולתה להעמיד כספים בכדי שהקבוצה תוכל לשחק בליגת העל", אמר יו"ר הוד השרון אורי אשכנזי, "במידה ולא נזכה נעשה את הכול כדי להעמיד קבוצה ראויה שבעתיד תוכל לעשות לעלות לליגה הראשונה ולגבי האולם שבו נשחק אנחנו כבר נראה".

מימין: נדב זילברשטיין מאמן עירוני נס ציונה טל דן שחקן עירוני נס ציונה משה קליסקי יו"ר מנהלת הליגה הלאומית עידו סטולרו שחקן מכבי הוד השרון רועי חגאי מאמן מכבי הוד השרון. איגוד הכדורסל
מוכנים לגמר. זילברשטיין, דן, קליסקי, סטולרו וחגאי/איגוד הכדורסל

מאמן הוד השרון רועי חגאי נותן קרדיט ליריבה: "זה משנה מאוד לעיר, התחלנו משהו בתחילת השנה ואף אחד לא ציפה שנשב פה. זה מאוד כיף לעיר שחושבת קדימה וקבוצה צנועה שחושבת להגיע לליגת העל. עוד שבועיים נחגוג אם נעלה וגם אם לא, אנחנו עשינו עונה יוצאת מן הכלל. נס ציונה היא הקבוצה הכי טובה בליגה והיא הוכיחה את זה כל השנה, נדב מאמן מדהים. אבל לקחת לנו אליפות הם יצטרכו לנצח אותנו 5 משחקים בעונה וזה לא קל".

נס ציונה, שעלתה לגמר הפלייאוף עם סל מעורר מחלוקת של טל קרפלס תקווה לרשום עלייה היסטורית לליגה הראשונה. "נצטרך לעשות התאמות מקצועיות להוד השרון ולמה שהם מביאים איתם למגרש", אמר המאמן נדב זילברשטיין, "עם זאת אנחנו עובדים קשה ובצורה מאוד אינטנסיבית כל השנה, יש לנו גרעין של קהל מדהים בעזרת ההנהלה שעושה עבודה מדהימה כדי להוביל את המועדון הזה קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully