וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "קשה לאנשים כששקט במועדון"

12.5.2013 / 14:16

מחנאות בקרב שחקני הפועל חיפה בעקבות המתיחות בין המנכ"ל למאמן ניר קלינגר. כץ: "טוב שהם ישחררו מטענים"

הפועל חיפה כבר מתכוננת לעונה הבאה, וכבר ישנם חילוקי דעות בין שחקני הפועל חיפה בנוגע לבניית הקבוצה. המתיחות מגיעה על רקע המתיחות הקשה בין מנכ"ל המועדון אפרים גבאי לבין המאמן ניר קלינגר. נראה שכל צעד של הבעלים של הקבוצה יואב כץ יוביל להחלטה של חלק משחקני המועדון לא להמשיך בעונה הבאה. חלק משחקני הקבוצה מצדדים בגבאי ויעזבו אם קלינגר יישאר ואחרים תומכים במאמן וקיבלו החלטה עקרונית לעזוב יחד עם המאמן, אם לא יישאר בקבוצה.

בין המנכ"ל לבין המאמן שוררים יחסים רעועים לאורך כל העונה, כאשר בימים האחרונים המתיחות החריפה ונראה שגם השחקנים חלוקים בדעותיהם ומתלבטים לגבי במי עליהם לצדד.

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה לצד המנכ"ל אפרים גבאי. ניב אהרונסון, ניב אהרונסון
המתיחות הגיעה לשיאים חדשים. גבאי וקלינגר/ניב אהרונסון, ניב אהרונסון

יואב כץ ששמע על המתיחות בין גבאי לקלינגר ועל הדברים שהטיח המנכ"ל במאמן, הפתיע בתגובתו כשאמר בשיחה עם וואלה! ספורט: "זה לא רע. זה בסדר שהם ישחררו מטענים מהשנה הקודמת כי הייתה שנה לא קלה. אין לי בעיה שכל אחד יוציא מה שיש לו על הלב ונמשיך הלאה לעונה טובה יותר".
על המשך דרכו של קלינגר והזעם של שחקנים על הסחבת בעניינם אמר כץ: "אני לא חושב שזו סחבת. אנחנו צריכים לחשוב על הדברים".

שלב בניית הקבוצה מסתמן כעת אף יותר. זאת לאור העובדה ששחקנים רבים לא אהבו את הטחת האשמות ההדדיות בין הצדדים ואת הסחבת שנוצרת בבניית הקבוצה לקראת העונה הבאה.

"תמיד יש בעיות בתוך הפועל חיפה. קשה לגרום לשקט במועדון", אמר אחד מהשחקנים הבכירים בחיפה וייחס את הדברים לכל הצדדים. "לא סתם טל בנין עזב את המועדון בעונה שעברה ודיבר על זה שאנשים בתוך המועדון פוגעים בו. כנראה שגם עכשיו לא רוצים שתהיה יציבות".

גורם אחר במועדון ייחס את הבעיה ואת המתיחות הגדולה דווקא לבעלים יואב כץ. "יואב צריך לסגור כבר את הדברים ולא לתת פתח לכל המריבות האלה. לא ייתכן שהוא ידבר עם מאמן ויגיד לו לבנות את הקבוצה ולא יחתים אותו ולא ייתכן שהוא ידבר עם שחקנים ויגיד להם שהכל סגור ולא יחתום. הוא צריך לחתוך דברים, למנות מאמן ולבנות קבוצה ולא כל הזמן לשחק ולמשוך את הדברים עד שיווצרו בעיות".

בינתיים למרות העימות בחיפה מאמינים שקלינגר ימונה למאמן גם לעונה הבאה אך שמותיהם של שלומי דורה וטל בנין שוב הועלו במסדרונות קרית חיים. שניהם מועדפים על ידי בכירי ההנהלה שתמכו גם בפיטורי קלינגר באמצע העונה.

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ. אדריאן הרבשטיין
"אסור ליואב לתת פתח לכל המריבות". יואב כץ/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully