וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: ולדימיר גלושצ'ביץ' דורש שדרוג בחוזהו

12.5.2013 / 9:49

החלוץ מעוניין להשאר בחיפה ודורש שדרוג לא משמעותי. בקבוצה מעריכים שבלו יצטרף. עתידו של לאלה לא ברור

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ שוחח עם החלוץ ולדימיר גלושצ'ביץ' והודיע לו שהוא מעוניין להחתים אותו לעונה נוספת. גלושצ'ביץ' הבהיר שהוא מעוניין להישאר בחיפה אך דורש שדרוג בחוזהו לעומת החוזה של העונה הנוכחית.

כץ צפוי להחזיר תשובה לחלוץ בשבועות הקרובים כאשר גורמים במועדון המעורים בפרטי השיחה אמרו שהשדרוג שדרש החלוץ אינו גבוה במיוחד וזה לא מה שאמור למנוע ממנו לשחק עונה נוספת במועדון. בצוות המקצועי רוצים לראות את גלושצ'ביץ ממשיך עונה נוספת בקבוצה כאשר הוא עצמו שוהה כעת בחופשה בארץ מולדתו ומחכה לתשובה הסופית מהמועדון.

ולדימיר גלושצ'ביץ' שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
דורש שדרוג בחוזהו. ולדימיר גלושצ'ביץ'/אדריאן הרבשטיין

חלוץ נוסף אותו רוצה לראות המאמן ניר קלינגר בחיפה הוא הניגרי ירו בלו שהמגעים עמו החלו וניראה שהחלוץ מתקרב לחיפה. בלו, בו מעוניינת גם סכנין, רוצה לחזור לחיפה ולא להמשיך בקבוצה בה שיחק העונה, כך שבחיפה מעריכים שהעסקה תיסגר.

קלינגר היה רוצה לראות את מהראן לאלה ויובל אבידור במועדון לעונה נוספת, אך ספק אם השניים אכן ימשיכו. ללאלה הצעות מכמה קבוצות בארץ והוא עדיין לא החליט אם להמשיך בחיפה או להיענות להצעות האחרות. אבידור מעוניין לצאת לשחק באירופה וכאשר ישוב מחופשה בתאילנד בה הוא נמצא ביחד עם גל אראל וניב אנטמן הוא יחל בבדיקות לגבי האופצייה האירופאית, ואם היא לא תתממש הוא ייפגש עם אנשי חיפה. אבידור מחזיק בחוזה לעונה נוספת.

בחיפה ממשיכים להתעסק גם בנושא איש העסקים אלי שגב שממתין כעת לתשובה מכץ ומבחינתו הוא מעוניין לסגור את הדברים ולהתחיל בתוכנית שיקום למחלקת הנוער לפיה מוט'לה שפיגלר וטל בנין ינהלו את המחלקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully