וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אלי שגב ייכנס כשותף במחלקת הנוער

8.5.2013 / 19:40

איש העסקים שהפסיק את תמיכתו בנתניה: "דיברתי עם יואב, בנין ושפיגלר יגיעו כמנהלים מקצועיים". במועדון עדיין סקפטיים

יואב כץ, הבעלים של הפועל חיפה, שוחח היום (רביעי) עם איש העסקים אלי שגב והשניים הגיעו לסיכום עקרוני על כניסה של שגב כשותף במחלקת הנוער כעת יחלו הצדדים במשא ומתן סופי. כפי שפורסם בלעדית בוואלה! ספורט, שגב הודיע לראשי מכבי נתניה שהוא מוותר על המשך תמיכתו במועדון וקיבל פנייה מחיפה לרכוש את מחלקת הנוער.

בחיפה עדיין לא ממהרים לשמוח על העסקה ועדיין סקפטיים: "יואב גם בעבר היה במשא ומתן עם אנשי עסקים לרכוש את מחלקת הנוער ובסוף לא מכר", אמר גורם במועדון. "אלי רציני מאוד, אבל עכשיו הכל תלוי ביואב".

אגב, שגב כבר הודיע לכץ שמי שינהלו את המחלקה אם הוא ירכוש אותה יהיו טל בנין ומוט'לה שפיגלר שכבר הכינו תוכנית לשיקום המחלקה.

"דיברתי עם יואב היום וסיכמנו את הפרטים הראשוניים" אמר שגב בשיחה עם וואלה ספורט. "טל ומוטל'ה יגיעו איתי לכל מקום שאלך. אני רוצה לקחת מחלקת נוער ולטפח אותה. לעבוד על קשר עם המגזר בגילאי הילדים ולטפח את חיפה. הפועל חיפה היא חזק אצלי בלב ואני מקווה שזה ייצא".

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ. אדריאן הרבשטיין
חזר לארצות הברית מבלי לחתום על חוזים. יואב כץ/אדריאן הרבשטיין

ובינתיים, שחקני הפועל חיפה זועמים על הבעלים יואב כץ שנסע לארצות הברית לפני שחתם איתם באופן רשמי על החוזה. בחיפה יש כמה שחקנים שסגרו את תנאיהם לעונה הבאה אך כץ עדיין לא חתם איתם באופן רשמי וטס היום לארצות הברית מבלי לסגור את העניינים.

"חבל שיואב עשה את זה ולא נתן לנו לצאת לחופש בשקט", אמר אחד מהשחקנים, "אם כל התנאים סגורים אז למה לא לחתום רשמית? זה פשוט לא ברור".

גם המאמן ניר קלינגר לא חתם רשמית על החוזה אך בינו לבין כץ כבר הושג סיכום והמאמן ימשיך בקבוצה כשהחתימה תתבצע בימים הקרובים, אלא אם יקרה משהו דרמטי. קלינגר כבר החל לעבוד על בניית הקבוצה לעונה הבאה. דושאן ברקוביץ', גיא צרפתי וקאלה דרשלר אמורים להמשיך כשמעמדם של מרבית השחקנים האחרים עדיין בספק.

מלבד ברקוביץ' שאמור להמשיך כל שאר הזרים בספק גדול, כשגם שחקנים כמו גל אראל, יובל אבידור, אושרי רואש ורן אבוקרט מעדיפים למצות אופציות אחרות לפני שיחתמו בחיפה לעונה נוספת.

טובארנו פינאס רוצה להמשיך בחיפה והבהיר זאת לצוות המקצועי ולהנהלת המועדון שכבר שוחחה עם מכבי נתניה על הרצון להחתים את השחקן בקבוצה ולהעביר אותו רשמית לשורותיה זאת לאחר שהושאל מנתניה באמצע העונה והשתלב היטב במועדון.

(עדכון ראשון: 14:43)

ארתור אטצזיאנוב שחקן הפועל רמת גן מול טובארנו פינאס שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
מעוניין להמשיך. טובארנו פינאס/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully