וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט: "צריך לאמץ את הזמנים הקשים וללמוד מהם"

טירוף הפלייאוף, סיכום הלילה: כוכב הת'אנדר לא נשבר: "זה מתסכל, אבל אסור להישבר. מאמין בחבריי לקבוצה"

מספרי המשחק בין ממפיס לאוקלהומה סיטי (81:87 לגריזליס, שעלו ל-1:2)

* מעבר ל-20 הנקודות שלו, מארק גאסול הוכיח מדוע זכה בתואר שחקן ההגנה של העונה, כשבדקות בהן היה על הפרקט הת'אנדר קלעו 31% מהשדה, לעומת 48% כשהסנטר הספרדי נח על הספסל.

* מאז ה-8 בפברואר הגריזליס עומדים על מאזן נהדר של 1:18 בבית.

* קווין דוראנט האריך את רצף משחקי הפלייאוף שלו עם לפחות 20 נקודות ל-35, אבל עשה זאת בתצוגת הקליעה השנייה הכי חלשה שלו בפוסט סיזן, אחרי שפתח את הפלייאוף עם 24 נקודות מול יוסטון.

* הת'אנדר הוליכו העונה את ה-NBA בפעם השלישית ברציפות באחוזים מקו העונשין עם 82%, אבל את הערב העגום הזה עם סיימו עם 12 מ-19 (63%), כולל שתי החטאות גורליות של דוראנט בדקה האחרונה, אחרי עונה בה קלע 91% מהקו.

* סרג' איבקה קלע רק 6 מ-17 מהשדה, ונתוני הקליעה האומללים שלו בסדרה עומדים כעת על 12 מ-39.

* דרק פישר רשם את משחק הפלייאוף ה-238 בקריירה, חלף על פני קארים עבדול ג'אבר והוא שני רק לרוברט הורי עם 244 משחקי פלייאוף.

קווין דוראנט שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
משחק נפל מהקו. קווין דוראנט/AP

הגריזליס המשיכו להקשות על הת'אנדר בדרך ליתרון מבטיח בסדרה הלוהטת, ולמרות משחק קליעות רע של זאק רנדולף (8 נקודות, 4 מ-12 מהשדה), שמרו על מאזן ביתי מושלם בזכות 16 נקודות של מארק גאסול במחצית השנייה. "פשוט עשינו מה שעשינו כל השנה", אמר ליונל הולינס. "זה לא תמיד יפה, אבל בשבילנו זה היה יפה כי ניצחנו. יש לנו עוד דרך ארוכה, ואנחנו צריכים להמשיך להיאבק".

מייק קונלי, גיבור הניצחון במשחק הקודם שקלע הפעם רק 14 נקודות אבל קטף 7 ריבאונדים וחילק 6 אסיסטים, הוסיף: "הם גברו עלינו בהרבה תחומים הערב, ואנחנו מאוד מאושרים שהצלחנו לנצח למרות זאת. זה רק מראה לנו כמה עבודה אנחנו צריכים להשקיע כדי לנצח בסדרה הזו, ובמשחק הבא נצטרך להציג יכולת טובה יותר".

בצד המפסיד היה קווין דוראנט, שקלע 25 נקודות אבל לא זכה למספיק עזרה: "זה מתסכל, אבל אסור לנו להישאר עם ראשים מורכנים. אנחנו חייבים להמשיך להשתפר ולאמץ את הזמנים הקשים כדי ללמוד מהם. אני מאמין בחבריי לקבוצה".

על ההגנה של טוני אלן עליו אמר דוראנטולה: "הוא שומר מצוין, אל תבינו אותי לא נכון, אבל ההגנה הטובה היא של כל הגריזליס. אני החטאתי כמה זריקות במחצית השנייה, ואני צריך לעשות את המהלכים הנכונים בשביל הקבוצה שלי".

מארק גאסול, ממפיס גריזליס. רויטרס
16 נקודות במחצית השנייה. מארק גאסול/רויטרס

מספרי המשחק בין אינדיאנה לניו יורק (71:82 לפייסרס, שעלו ל-1:2)

* הפייסרס עלו למאזן של 0:4 בבית בפלייאוף הנוכחי, עם הפרש ניצחונות ממוצע של 16.5 נקודות למשחק.

* רוי היברט נגע בכדור 10 פעמים יותר מהממוצע שלו בסדרה, קלע 24 נקודות, אחרי 20 נקודות במצטבר בשני המשחקים הראשונים.

* הפייסרס הם הקבוצה הטובה בליגה בעצירת השלשות של יריבתה, והלילה הם התעלו על עצמם כשבלמו את הניקס, ששברו העונה שיא NBA עם 891 שלשות, על 3 צליפות בלבד מחוץ לקשת מ-11 ניסיונות - שניהם שיאים שליליים העונה.

* הניקס הפסידו לראשונה בפלייאוף במשחק בו החזיקו את היריבה על פחות מ-90 נקודות, אחרי חמישה ניצחונות עד כה.

* הניקס קלעו פחות מ-71 נקודות בפלייאוף רק ארבע פעמים בעבר: 67 בסיבוב הראשון נגד מיאמי בשנה שעברה ונגד סן אנטוניו בגמר ב-1999, 68 נגד אינדיאנה בגמר המזרח ב-1994 ו-70 מול ההיט אשתקד.

רוי היברט שחקן אינדיאנה פייסרס חוסם את כרמלו אנתוני. AP
מצאו את נקודת החולשה של הניקס. רוי היברט/AP

גם באינדיאנפוליס נקלעה הפייבוריטית בסדרה לפיגור 2:1 עם הפסד בחוץ, כשהניקס הסתבכו אחרי תצוגת קליעות חלשה. "הגנתית נשארנו בתמונה ועשינו את מה שהיינו צריכים", אמר מייק וודסון. "פשוט לא לא היה לנו שום ניצוץ התקפי העונה. עכשיו אנחנו צריכים למצוא לזה פתרונות".

גם כרמלו אנתוני, שקלע 21 נקודות בלבד, הסכים: "הגנתית היינו שם, אבל מבחינה התקפית ממש לא. הם שלטו בריבאונד והתאמצו יותר מאיתנו בדברים הקטנים. המשחק הסתכם בהחטאות שלנו, ואי אפשר לנצח אף אחד אם קולעים 71 נקודות במשחק". אמארה סטודמאייר, שחזר אחרי חודשיים של היעדרות וקלע 7 נקודות ב-9 דקות, אמר: "אני בכושר טוב יותר מכפי שחשבתי לפני המשחק. רציתי להיות דומיננטי, אבל זה המשחק הראשון שלי והמטרה העיקרית הייתה לראות איך אני מרגיש".

אצל המנצחים הסביר פרנק ווגל את ההבדל: "ידענו שאם ניקח מהם את היתרון בשלשות, יהיה להם קשה לקלוע". דייויד ווסט הוסיף: "לא שינינו הרבה מבחינת פיזיות. אני חושב שההבדל היה להיות מדויקים ומתואמים יותר הגנתית", ופול ג'ורג' סיכם: "ככה משחקים כדורסל של הפייסרס. פשוט ננעלנו, והמפתח היה לעזור אחד לשני בצד ההגנתי".

שחקן ניו יורק ניקס, כרמלו אנתוני. רויטרס
שום דבר לא נכנס. כרמלו אנתוני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully