וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול סקולס הודיע על פרישה מכדורגל

אחרי פרישת פרגוסון, גם הקשר תולה את הנעליים: "היה כבוד גדול לשחק במנצ'סטר יונייטד תחת המנג'ר הכי טוב בהיסטוריה"

סיום עונה אמוציונלי במיוחד עוברים אוהדי מנצ'סטר יונייטד: אחרי הפרישה מוקדם יותר השבוע של אלכס פרגוסון, הודיע הערב (שבת) גם פול סקולס על פרישה ממשחק פעיל, בפעם השנייה בקריירה שלו. הג'ינג'י המפורסם של השדים האדומים כבר פרש בסיום עונת 2010/11, אבל לא היה מסוגל לשבת בצד וחזר בינואר 2012 לעניינים, ובדרך חגג זכייה נוספת בתואר האליפות עם קבוצתו. עכשיו, הגיע הזמן לפרוש. סופית.

פול סקולס, מנצ'סטר יונייטד, בסיום משחק החזרה שלו. Laurence Griffiths, GettyImages
עכשיו זה הסוף, באמת. סקולס/GettyImages, Laurence Griffiths

"כן, אני סוף סוף תולה את הנעליים לתמיד", אמר סקולס. "לשחק כדורגל זה כל מה שרציתי לעשות, ושתהיה לי קריירה כה ארוכה ומוצלחת במנצ'סטר יונייטד, כשאני משחק תחת המנג'ר הטוב ביותר בכל הזמנים, היה כבוד גדול עבורי". הג'ינג'י הוסיף: "זהו זה. זו לא העונה שהייתי רוצה בדיוק. ארבעת החודשים האחרונים היו קשים מאוד בגלל פציעות, וניסיתי לחזור לכושר, אבל אני לגמרי משוכנע הפעם. האמת היא שגם בפעם הקודמת הייתי די משוכנע, אבל אני יודע עכשיו בראש ששיחקתי כמה שיכולתי, גם מבחינה פיזית.

פרגוסון עצמו, שיודע דבר או שניים על פרישה עכשיו, אמר על סקולס: "פול הוא שחקן מדהים. הוא תמיד היה נאמן למועדון וזו היתה זכות אמיתית לעבוד איתו כל כך הרבה שנים. הוא ישחק ביום ראשון באולד טראפורד מול סוונסי, ויהיה שם כדי לאסוף את המדלייה ה-11 המדהימה שלו (בעקבות הזכייה באליפות)".

מאמן מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון. רויטרס
ג'ינג'י אחד מצדיע לג'ינג'י שני. פרגוסון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully