וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטינס: "לא ספרו אותנו, אבל נתנו משחק מדהים"

מאמן וויגאן היה נרגש לאחר ה-0:1 על מנצ'סטר סיטי והזכייה בגביע. מאנצ'יני הכחיש את הדיבורים על עזיבה: "אלו שטויות"

וויגאן הקטנה נכנסה הערב (שבת) לספרי ההיסטוריה של הכדורגל האנגלי, כשזכתה לראשונה בתולדותיה בגביע עם 0:1 מדהים על מנצ'סטר סיטי במשחק הגמר בזכות שער של בן ווטסון ממש לקראת שריקת הסיום. הלאטיקס זוכים בתואר דווקא בעונה שבה הם עלולים לרדת לליגת המשנה בתום העונה. שמחה אדירה התפרצה בסיום המשחק אצל אנשי הקבוצה, שבשנים האחרונות עשתה לעצמה שם של שורדת סדרתית ושם מקווים שגם העונה הקבוצה גם תצליח להינצל מירידה ולהפוך את העונה הזו לחלומית מבחינתם.

מנג'ר וויגאן רוברטו מרטינס מניף את הגביע האנגלי. GettyImages
"לא ספרו אותנו, אבל היינו עדיפים". רוברטו מרטינס/GettyImages

"שיחקנו כדורגל מדהים, אי אפשר להגיד שניצחנו במזל. מהתחלה ועד הסוף זו הייתה הופעה מדהימה שלנו", כך אמר בסיום המשחק המאמן הספרדי של וויגאן, רוברטו מרטינס.

המאמן התייחס לעובדה שהקבוצה שלו הייתה אנדרדוג מוחלט לפני המשחק ואמר: "אף אחד לא האמין בנו לפני המשחק, אבל אנחנו האמנו וחלמנו. קשה לתאר את ההרגשה כרגע, השחקנים שלי שיחקו עם חיוך והאמינו. אני כל כך גאה בהם".

הלאטיקס יכולים להפוך לקבוצה הראשונה בהיסטוריה שזוכה בגביע ויורדת ליגה באותה עונה ועל כך אמר מרטינס: "יש לנו שני משחקים גדולים עכשיו. רצינו לשמור על האנרגיה לקראת מאבקי הליגה, אבל זה קשה".

רוברטו מאנצ'יני, מנצ'סטר סיטי, אחרי גמר הגביע. רויטרס
מכחיש את הדיבורים על עזיבה. מאנצ'יני/רויטרס

רוברטו מאנצ'יני, מאמנה של מנצ'סטר סיטי התייחס בעיקר לשמועות על כך שיעזוב את הקבוצה בקיץ: "אלו שטויות, כל הדיבורים האלו חסרי כל שחר". על המשחק של קבוצתו, אמר: "זה לא קל לספוג שער בתוספת הזמן. לא שיחקנו טוב אני לא יודע מדוע. אני מאוד מצטער עבור האוהדים שלנו משום ש-40,000 הגיעו לוומבלי ואיכזבנו אותם, זה לא פשוט".

וינסנט קומפני, הבלם והקפטן של הסיטי פירגן באצילות ואמר: "כל הכבוד לוויגאן על ההישג הזה. הם ניצחו בצדק, יש הרבה סיבות מדוע וויגאן הייתה ראויה לניצחון הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully