וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ברצלונה מעוניינת במרקו רויס

הבעיה: לכוכב דורטמונד אין סעיף יציאה, וקלופ לא יהיה מוכן להיפרד ממנו. סנדרו רוסל מעביר הילוך במגעים עם ניימאר

מאז ההדחה בחצי גמר ליגת האלופות, דומה כאילו בברצלונה כבר עסוקים בעונה הבאה. אין ספור שמועות נזרקות לאוויר בימים האחרונים בנוגע לסגל שתעמיד האלופה הספרדית ב-2013/14, והיום (שבת) נכנס שם חדש לרשימת המועמדים להצטרף לקטלאנים: מרקו רויס. על פי דיווח ב'אל מונדו דפורטיבו', ברצלונה מאוד מעוניינת בקשר/חלוץ של דורטמונד, שביצע קפיצת מדרגה גדולה בשנתיים האחרונות.

שחקן דורטמונד מרקו רויס מול שחקן ריאל מדריד צ'אבי אלונסו. Joern Pollex, GettyImages
יפגוש את ריאל מדריד גם בעונה הבאה? רויס/GettyImages, Joern Pollex

העניין של האלופה הספרדית החל כשרויס החל בפריצה שלו, בבורוסיה מנשנגלדבאך, וכאשר סקאוטים של ברצלונה הגיעו כדי לראות את השוער הנהדר מארק אנדרה טר טגן, הם רשמו בפנקס גם את שמו של שחקן ההתקפה הדינמי. הבעיה, כך על פי סוכנו של השחקן (שמייצג גם את מריו גצה, אגב), שלרויס אין סעיף יציאה מדורטמונד, ויורגן קלופ לא יהיה מוכן לוותר עליו.

כוכב נוסף של סגנית האלופה הגרמנית שנמצא על הכוונת של בארסה כבר זמן רב הוא מאטס הומלס, שעל פי דיווחים בספרד אמר למקורביו כי עבורו יש רק שתי אופציות בעונה הבאה: ברצלונה או דורטמונד. בספרד טוענים כי טיטו וילאנובה מעדיף את טיאגו סילבה כבלם הרכש שלו, ועל כן נדמה כאילו הומלס ימשיך בדורטמונד.

עוד בברצלונה: בספרד מדווחים הבוקר כי סנדרו רוסל ניהל בימים האחרונים מבצע חשאי שנועד להבטיח את בואו של ילד הפלא של סנטוס, ניימאר, שמחוזר נמרצות גם על ידי ריאל מדריד, מנצ'סטר סיטי ובאיירן מינכן. על פי דיווחים, רוסל מעוניין לסגור את העסקה כמה שיותר מהר, ואמור להיפגש עם החלוץ המוכשר לפני שנבחרת ברזיל תפתח את דרכה בגביע הקונפדרציות בקיץ הקרוב על מנת להחתימו באופן רשמי.

ניימאר, נבחרת ברזיל. רויטרס
ברצלונה לא תתן לריאל מדריד לזכות מן ההפקר. ניימאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully