וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יילך או יישאר? באנגליה עסוקים בעתידו של ווין רוני

גרנט מעריך שחלוץ יונייטד לא יעזוב, 'הסאן' סימן את בנזמה כמועמד להחליפו. 'דיילי מייל': סקולס יודיע על פרישה בראשון

בזמן שבמנצ'סטר יונייטד עדיין מנסים לעכל את השבוע המורכב שחוותה עם הפרידה מאלכס פרגוסון ומינויו של דייויס מויס, מי שמנסה לפתור כמה חידות לגבי העתיד הוא אברהם גרנט ששוחח עם התקשורת האנגלית. אחד הנושאים שלגביהם נקבל תשובות בקרוב הוא עתידו של ווין רוני, שלא ברור אם ימשיך באולד טראפורד.

ווין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד. AP
החידה הגדולה. ווין רוני/AP

"אני חושב שנשמע הרבה שמועות בשבועות הקרובים כמו שרואים בכל עונה", אמר גרנט. "לדעתי רוני לא יעזוב את מנצ'סטר יונייטד. אני חושב שהוא יישאר מכיוון שכל מנג'ר יודע שהוא שחקן שיכול לנצח משחקים. ווין רוני הוא שחקן נהדר. אם הוא יגיע לצ'לסי הוא יהיה תוספת אדירה".

ואם לא די בשבוע הקשה שעבר על מנצ'סטר יונייטד, 'דיילי מייל' מפרסם הבוקר שפוול סקולס צפוי להודיע על פרישה ביום ראשון. זו לא הפתעה שהקשר הוותיק בן ה-38 תכנן לא להמשיך לשחק בעונה הבאה, אבל כעת מתברר כי הוא החליט להודיע על כך בסמוך למאמנו לאחר המשחק נגד סוונסי. כזכור, סקולס חזר לשחק בעונה שעברה בגלל מכת הפציעות שממנה סבלה יונייטד.

שחקן מנצ'סטר יונייטד פול סקולס. Alex Livesey, GettyImages
משחק ביונייטד, כמעט ברצף, מאז 1993. פול סקולס/GettyImages, Alex Livesey

ובינתיים ב'סאן' מפרסמים כי לדייויד מויס יש מחליף פוטנציאלי לרוני: קארים בנזמה, חלוצה הצרפתי של ריאל מדריד. לבנזמה אמנם יש עוד שנתיים לסיום חוזהו, אבל אם יונייטד תמכור את רוני, ישתחרר כסף למועדון לבצע את העסקה. הפעם הקודמת שבה יונייטד ניסתה לצרף את הצרפתי הייתה ב-2009, אבל ריאל הקדימה אותה ושילמה לליון 35 מיליון ליש"ט.

אגב, לגרנט יש גם דעה לגבי צ'לסי שעשויה להחזיר את ז'וזה מוריניו. "ז'וזה מוריניו הוא מנג'ר נהדר. בצ'לסי יש הרבה שחקנים איכותיים, יותר ממה שהיה בתקופתי ובתקופתו של ז'וזה בקדנציה הקודמת שלו", הבהיר הישראלי. "זו קבוצה שונה, אבל יש בה שחקנים טובים מאוד, ואני יודע שהם יקנו עוד שחקנים. מוריניו הוא מנג'ר נהדר ויש שם קבוצה מצוינת, לכן זה שילוב מצוין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully