וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליפה רייס: "החלום יושלם רק אם ננצח בגמר"

אחרי האופוריה מהניצחון על ברצלונה, ריאל מנסה לרדת לקרקע לקראת שחזור גמר 95'. יול: "לא נפספס". נבארו: "סיום מביש"

אימג'בנק GettyImages

ריאל מדריד רשמה הערב (שישי) הישג לו חיכתה 18 שנים. הבלאנקוס העפילו לגמר היורולוג בפיינל פור שנערך בלונדון, לאחר שניצחו - לא פחות ולא יותר - את היריבה המושבעת ברצלונה 67:74 בקלאסיקו הספרדי בחצי הגמר. בכך העפילה ריאל לגמר האירופי לראשונה מאז 1995, אז ניצחה את אולימפיאקוס, אלופת אירופה המכהנת שבאופן סמלי גם תהיה יריבתה בגמר הגדול ביום ראשון.

* גמר היורוליג ביום ראשון (22:00) יועבר בשידור ישיר כאן בוואלה! ספורט.

פליפה רייס שחקן ריאל מדריד. Ulf Duda, GettyImages
לשחזר את 1995. פליפה רייס/GettyImages, Ulf Duda

ריאל ביצעה קאמבק מופלא ברבע האחרון וסיימה את המשחק בריצת 6:22. ארכיטקט המהפך פליפה רייס (17 נקודות) סיכם: "החלום יושלם רק אם נזכה בגמר. הניצחון הערב היה נחמד, אבל אם נגיע למשחק האחרון ולא נראה שאנחנו אותה קבוצה כמו שהייתה היום ברגעים הקשים, זה לא יעזור לנו. אני סומך על הקבוצה הזאת ומוכן לעלות מהספסל בכל פעם שיקראו לי".

סרחיו יול, שהיה הקלע השני בטיבו עם 13 נקודות, הוסיף: "ניצחנו יותר עם הלב מאשר עם הראש. לקח לנו זמן להיכנס למשחק, היינו עצבניים בהתקפה, אבל הקבוצה הזאת יודעת להשיג דברים חשובים. יש כאן המון אמביציה ורצון לנצח. אולימפיאקוס תהיה יריבה קשה בגמר, אבל יש לנו מה שצריך כדי לנצח. זה גמר, לא ניתן לזה לחמוק מאיתנו".

סרחיו רודריגס אמר: "התחלנו לחוצים ובלי ביטחון, אבל נכנסו לעניינים דרך ההגנה ומשם התקדמנו. באופן אישי הרגשתי טוב כשעליתי מהספסל. כל אחד אצלנו יכול לשחק ולעשות זאת היטב. אולימפיאקוס היא האלופה המכהנת ומצפה לנו משחק צמוד וקשה, אבל אנחנו רוצים ללכת עד הסוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
חואן קרלוס נבארו ברצלונה בכדורסל מול סרחיו יול ריאל מדריד. GettyImages
ניצחון של הלב, לא של הראש. סרחיו יול/GettyImages

אצל המפסידים, חואן קרלוס נבארו לא חסך ביקורת מחבריו בברצלונה: "היינו רכים. זה חצי גמר ופשוט היינו רכים מדי בסיום. הכול היה בסדר עד הדקה ה-33, אבל אז הפסקנו לשחק והם ניצחו. קיבלנו סלים קלים, איבדנו ריכוז ונחלשנו פיזית. זה מביש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully