וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל מדריד ניצחה את ברצלונה ועלתה לגמר

ריצת 6:22 אדירה בדקות הסיום הספיקה לבלאנקוס כדי לנצח את הקלאסיקו 67:74 והם ייאבקו מול אולימפיאקוס על התואר

אימג'בנק GettyImages

קבוצת הכדורגל של ריאל מדריד כבר לא תניף העונה את גביע אירופה, לאחר שהודחה בחצי הגמר. קבוצת הכדורסל של המועדון צלחה הערב (שישי) את אותו שלב בדיוק והיא קרובה מאוד לזכות באליפות אירופה התשיעית שלה. הבלאנקוס השיגו ניצחון ענק ויוקרתי מאוד, 67:74 על היריבה הגדולה מכולן ברצלונה ועשו זאת עם קאמבק הירואי של 6:22 בדקות הסיום, שהושג בעיקר בזכות פליפה רייס. בגמר ריאל תפגוש את אולימפיאקוס, אותה קבוצה אותה היא הכניעה בביקור האחרון שלה במעמד, ב-1995.

פליפה רייס שחקן ריאל מדריד. Luca Sgamellotti, GettyImages
הגיבור הגדול של הערב. רייס/GettyImages, Luca Sgamellotti

את הקלאסיקו הספרדי הזה אפשר לחלק לשניים: הרבע הראשון והשלישי בצד אחד, הרבע השני והרביעי בצד אחר. כאשר שתי החמישיות הפותחות שיחקו, השליטה המוחלטת הייתה של בארסה, שניצחה את הרבעים 1 ו-3 בתוצאה כוללת של 20:36. אבל כאשר המחליפים עלו ברבעים הזוגיים, לקטאלנים לא היו תשובות מול הבלאנקוס, שניצחו את הרבעים האלה 31:54, שינוי התקפי מדהים. ממש כמו בליגה המקומית, שם ריאל דורסת וצועדת בראשות הטבלה ואילו בארסה משתרכת מאחור, גם המשחק הזה הוכיח מי קבוצה עמוקה וחזקה יותר. אחרי שטיילה מול מכבי תל אביב בהצלבה, ריאל נראית כמו פייבוריטית בגמר, אבל אולימפיאקוס ידועה כקוטלת ענקיות והשחקנים של פבלו לאסו יצטרכו לבוא דרוכים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
רודי פרננדס שחקן ריאל מדריד מול ארזם לורבק שחקן ברצלונה. Ulf Duda, GettyImages
עוד צעד בדרך לתואר. פרננדס בורח מלורבק/GettyImages, Ulf Duda

מהלך המשחק:

רבע 1:

המשחק נפתח מאוד מבולבל, בארסה החטיאה שלשות, ריאל החטיאה הכול וארבע מהקו של טומיץ' קבעו 0:4 אחרי שלוש דקות, עד ששלשה של מירוטיץ' העלתה את הלבנים על הלוח. נבארו וסוארס החליפו שלשות גדולות והוארטס התעורר גם הוא. מירוטיץ' עצר מעט את הבריחה של הקטאלנים עם סל ועבירה יפים, 9:13 לבארסה. אלא שנבארו מיד ענה בסל ועבירה משוגעים משלו. ההגנות המשיכו לעבוד ופרננדס חטף כדור וצימק במתפרצת. בארסה סיימה את הרבע עם 11:18.

רבע 2:

שאראס עלה למגרש לראשונה. יול פתח את הרבע עם שלשה, אבל טודורוביץ' החזיר בסל משלו. עוד בומבה של יול צימקה לנקודה, נבארו קבר שלשה משלו ויול הלוהט שם עוד אחת, שלישית ברצף. 22:23 והקצב עולה. צליפה קשה מחוץ לקשת של רודריגס העלתה את ריאל ליתרון ראשון במשחק. הנדנדה נמשכה. סל ועבירה מצד טומיץ', אלי-הופ יפה של רודריגס את סלוטר, 29:29, שלוש דקות למחצית. הדקות האחרונות של הרבע היו שייכות לריאל, שעם הגנה מצוינת והתקפה חדה ירדה למחצית ביתרון 33:39 (15:28 ברבע השני). 11 ליול בריאל, 14 לטומיץ' בבארסה.

חואן קרלוס נבארו ברצלונה בכדורסל מול סרחיו יול ריאל מדריד. GettyImages
מלחמת הכוכבים. יול התגבר על נבארו/GettyImages

רבע 3:

גם הפעם המחצית נפתחה עם לא מעט החטאות וטעויות. סל של לורבק צימק ל-37:41 לריאל. הוארטס פגע לשלוש והחמישייה הראשונה של בארסה שוב שלטה מול זו של הבלאנקוס. דאנק של טומיץ' קבע שוויון, אבל סוארס החזיר את המושכות לריאל עם שלשה, 42:45 לבן באמצע הרבע. טומיץ' המשיך לצבור נקודות, אבל רק הוא תיפקד התקפית בבארסה, מה שאיפשר לריאל לשמור על היתרון הקטן. שלשה של הוארטס קבעה מהפך ו-48:49 לקטאלנים, דקה לסוף הרבע, כאשר ההתקפה של ריאל שוב לא מתפקדת. בארסה סיימה את הרבע ב-9:18 מוחץ ועלתה לעשר הדקות האחרונות עם 48:51.

רבע 4:

הרבע נפתח עם שלשת באזר מטורפת של הוארטס. עוד סל יפה של שאראס ופתאום זה כבר פלוס שמונה לבארסה, 48:56 ופסק זמן של לאסו. ריאל הצליחה לייצר כמה סלים, אבל שאראס החזיר ואינגלס הוסיף שלשה. רגע לפני שזה בורח, פליפה רייס החזיר את ריאל למשחק עם חמש מהירות. הקרב העיקש נמשך ומתפרצת של רודריגס קבעה שוויון 63:63, ארבע וחצי דקות לסיום. רייס המשיך לצבור נקודות בקצב מסחרר וקבע עוד מהפך וברצלונה לא הצליחה לייצר כלום, בהתקפה ובהגנה, בעוד הבלאנקוס סוגרים ריצת 2:15. הריצה של ריאל נמשכה עם עוד שתיים של רייס, שעלה ל-11 נקודות נקודות ברבע האחרון. 63:69 לבלאנקוס, שתי דקות לסיום. האם בארסה מסוגלת לחזור? הקטאלנים ניסו וניסו, לקחו עוד זריקה ועוד זריקה וגם עשו הגנה טובה, אבל כלום לא נכנס ורודריגס הלך לקו וקבע 65:70, 25 שניות לסיום. עוד חטיפה של פרנדדס וזה נגמר. 67:74 בסיום.

מרסליניו הוארטס שחקן ברצלונה. Mansoor Ahmed, GettyImages
משחק מצוין שלו לא הספיק. הוארטס/GettyImages, Mansoor Ahmed

קלעו לברצלונה: מרסיליניו הוארטס 19 נקודות, אנטה טומיץ' 18 (12 ריבאונדים), חואן קרלוס נבארו 9, שרונאס יאסיקביצ'יוס וארזם לורבק 6 כל אחד, ג'ו אינגלס 5, מרקו טודורוביץ' וסי.ג'יי וואלאס 2 כל אחד, אלחנדרו אברינס וניית'ן ג'וואי שותפו ולא קלעו.

קלעו לריאל מדריד: פליפה רייס 17, סרחיו יול 13, סרחיו רודריגס 12 (9 אסיסטים), רודי פרננדס 8 (4 חטיפות), קרלוס סוארס, מרכוס סלוטר וניקולה מירוטיץ' 6 כל אחד, מירזה בגיץ' 4, ג'ייסי קארול 2, דונטיי דרייפר שותף ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully