וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליל ניצחה 0:3 את ריימס

המארחת הציגה שוער בן 34 בהופעת בכורה בליג 1, אבל עלתה זמנית למקום הרביעי בזכות צמד של קאלו ושער של פאייה

פריס סן ז'רמן צפויה להבטיח את האליפות השבוע או בשבוע הבא, אבל בינתיים מאחוריה נמשכים הקרבות על הכרטיסים לאירופה. הערב (שישי) יצא לדרך המחזור ה-36, עם ניצחון ביתי של ליל 0:3 על ריימס מהתחתית. המארחים עלו זמנית למקום הרביעי עם 60 נקודות, בעוד יריבתם נמצאת רק חמש נקודות מעל הקו האדום ועדיין לא יכולה לנשום לרווחה.

דימיטרי פאייה שחקן ליל. רויטרס
12 שערים ו-12 בישולים העונה. דימיטרי פאייה/רויטרס

אחרי שספגה שבעה שערים בשני משחקיה הקודמים (3:3 בבית מול סושו והפסד 4:2 בטולוז) ליל ידעה שאין מקום לטעויות נוספות. רודי גרסיה הפתיע כשהדיח מההרכב את השוער סטיב אלאנה והציב בין הקורות את בארל מוקו הקונגולזי. שוער המילואים, שהחל את העונה כשוער הרביעי של הקבוצה ושיחק רק בקבוצת המילואים, החזיר עם שמירה על שער נקי בהופעת הבכורה שלו בליג 1 (בגיל 34).

בחלק הקדמי, סלומון קאלו עשה את העבודה עם שערו ה-12 העונה בדקה ה-20, אחרי שעבר בקלות את השוער קוסי אגאסה והרחיק את ריימס מסיכוי לנצח בליל לראשונה מאז 1959. חברו דימיטרי פאייה התקנא, ובדקה ה-49 גם הוא הגיע ל-12 שערי ליגה (בנוסף ל-12 בישולים). הקיצוני הנהדר של ליל קיבל כדור ממרווין מרטאן בצד ימין, התקדם לכיוון האמצע וסובב בשמאל. מהלך כזה הסתיים בכדור למשקוף במחצית הראשונה. הפעם זה נעצר רק בחיבורים. שער גדול של פאייה, אלא שקאלו בכל זאת ברח לו והשלים צמד במבצע אישי בדקה ה-77. ניצחון קליל של ליל.

  • עוד באותו נושא:
  • ליל
  • ריימס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully