וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקני הגרמניות יכולים לקחת את כדור הזהב ממסי"

באיירן ודורטמונד ממתינות לגמר האלופות, אוטמר היצפלד שאימן אותן בעבר משוכנע: "למולר, גצה או לבנדובסקי יש סיכוי"

האם ההשתלטות של הכדורגל הגרמני על ליגת האלופות תביא גם לשינוי במאבק על פרס כדור הזהב, המוענק מדי שנה לשחקן הטוב בעולם? אוטמר היצפלד, מאמן דורטמונד ובאיירן מינכן לשעבר וכיום מאמן נבחרת שוויץ, משוכנע ששחקני הקבוצות הגרמניות ראויים ומסוגלים לנשל את ליאונל מסי מהתואר בו זכה ברציפות בארבע השנים האחרונות.

מריו גצה שחקן דורטמונד חוגג עם רוברט לבנדובסקי. רויטרס
היצפלד מאמין שזה יכול להיות אחד מהם. מריו גצה עם רוברט לבנדובסקי/רויטרס

"לשחקני באיירן ודורטמונד יש סיכוי אמיתי בבחירת כדור הזהב", טען היצפלד בראיון ל'קיקר' הגרמני. "תומאס מולר הרשים אותי במיוחד העונה. הוא עשה התקדמות מדהימה בבאיירן. גם רוברט לבנדובסקי כמובן, ומריו גצה הוא שחקן של הטופ העולמי. עסקת העברתו לבאיירן מינכן רק תדרבן אותו וההתאקלמות שלו במינכן תהיה קלה יותר אם יגיע לשם כאלוף אירופה. שלושתם יכולים לקחת את התואר הזה".

מבין שלושת המועמדים של היצפלד, לבנדובסקי כבש יותר מכולם, כיאה לתפקידו כחלוץ יחיד. החלוץ הפולני בן ה-24 הבקיע 23 שערים בבונדסליגה (מלך שערי הליגה) ועוד 10 באלופות, כשבמאזנו גם שבעה בישולים בכל המסגרות. חברו גצה חתום על 10 שערים ותשעה בישולים בליגה ועוד שני שערים וחמישה בישולים באלופות, בעוד מולר מבאיירן תרם 12 שערי ליגה ו-10 בישולים והוסיף שמונה שערים באלופות ועוד שני אסיסטים. מישהו מהם יקדים את מסי?

אגב, הזוכה הגרמני האחרון בפרס היה מתיאס זאמר, אז כשחקן של היצפלד בדורטמונד ואחרי הזכייה עם נבחרת גרמניה ביורו 1996.

תומאס מולר, באיירן מינכן. GettyImages
הביס את מסי וברצלונה בחצי גמר האלופות. תומאס מולר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully