וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריד: נדאל בחצי הגמר, ברדיך הדיח את מארי

השור ממאיורקה ניצח 6:4, 6:7, 0:6 את פרר ויפגוש את אנדוחאר. מארי הופתע בשתי מערכות, סרינה ושראפובה עלו

רבע גמר טורניר מדריד היוקרתי (פרסים בסך 3.3 מיליון יורו) הפגיש לדו קרב ספרדי בצהרי היום (שישי) את רפאל נדאל ודויד פרר, כשבסיום השור ממאיורקה צהל לאחר שניצח 6:4, 6:7, 0:6. נדאל שמט את המערכה הראשונה, כשפרר המדורג רביעי שבר אותו ל-1:4, ראה את יריבו משווה עם שבירה משלו ולבסוף לקח בביטחון עם 4:6. נדאל החל להתאושש במערכה השנייה הצמודה וסיים אותה עם 3:7 בשובר השוויון, וכאן פרר פשוט נשבר. המדורג חמישי בעולם טייל במערכה השלישית, חבט ווינר אחרי ווינר וסגר עניין אחרי 2:36 שעות עם 0:6 חלק.

בחצי הגמר יפגוש נדאל את בן ארצו פאבלו אנדוחאר לעוד דרבי ספרדי, אחרי שהטניסאי שקיבל כרטיס חופשי לטורניר גבר על היפני קיי נישיקורי (14) בשתי מערכות - 3:6, 5:7.

מי שלא ממשיך הלאה הוא אנדי מארי, שהודח על ידי תומאש ברדיך' הצ'כי שניצח 6:7, 4:6 אחרי 2:02 שעות. המדורג שלישי בעולם אמנם חבט יותר ווינרים מיריבו המדורג שישי (34 לעומת 33) וגם רשם חמישה אייסים לעומת שניים של ברדיך, אך ברגעי המפתח היה זה הצ'כי שהתעלה. בריך ניצח 2:7 בשובר שוויון במערכה הראשונה, ובשנייה הסתפק בשבירה אחת כדי לסגור את הסיפור. הוא ממתין בחצי הגמר לסטניסלס ואווינקה שעבד קשה נגד לג'ו ווילפריד צונגה. אחרי 2:6 במערכה הראשונה, הצרפתי ניצח 6:7 במערכה השנייה (9:11 בשובר השוויון) ובמערכה המכרעת המדורג 15 בעולם ניצח 4:6 והעפיל לחצי הגמר.

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. רויטרס
ממשיך ללהוט על החימר. רפאל נדאל/רויטרס

אצל הנשים, סרינה וויליאמס הפסידה לראשונה זה חמש שנים מערכון על האפס, אבל בכל זאת עלתה לחצי הגמר עם ניצחון 3:6, 6:0, 5:7 על אנבל מדינה גאריגס. הספרדיה הוותיקה (63 בעולם) תזכור לעד איך השלימה בייגל על המדורגת ראשונה בעולם. היא גם הוליכה 2:4 במערכה השלישית, אבל לצערו של הקהל הספרדי לא הצליחה לשמור על קור רוח מול העוצמות של סרינה בסיום. וויליאמס, שזכתה בטורניר אשתקד, תפגוש את שרה אראני מאיטליה, שניצחה 4:6, 3:6 את אקטרינה מקרובה.

גם מריה שראפובה בחצי הגמר, אחרי ששוב לא שמטה מערכה וטיילה ל-2:6, 4:6 על קאיה קאנפי האסטונית. שראפובה תוכל לתפוס את המקום הראשון בעולם אם תזכה בטורניר על חשבון סרינה. בשלב הבא מחכה לה אנה איבנוביץ' הסרבית, שניצחה 3:6, 1:6 את המדורגת שישית אנג'ליק קרבר מגרמניה.

(עדכון ראשון: 19:18, 10.5)

הטניסאית מריה שראפובה. רויטרס
תנשל את סרינה מהמקום הראשון? מריה שראפובה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully