וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': בית"ר כפר סבא ומגדל העמק בגמר הפלייאוף

הקבוצה של חיים סירוטקין השיגה 0:1 דרמטי בחוץ על אזור, מגדל העמק גברה 1:2 על הפועל הרצליה והן תפגשנה בשלישי

המסע הארוך והמתיש של קבוצות ליגה א' אל הליגה הלאומית נמשך והיום (שישי) נערכו שני הגמרים האזוריים, בסיומן נקבעו שתי הקבוצות שתפגשנה במעמד הגמר של הליגה השלישית (חמישי, באצטדיון בנתניה) על הכרטיס הבודד שמוביל אל המפגש מול הקבוצה שתגיע למבחנים מתחתית הליגה הלאומית, כאשר המנצחת במשחק הזה, תשחק בליגה השנייה בעונה הבאה. מסובך, מסורבל, אבל מתקרב.

חיים סירוטקין מאמן בית"ר כפר סבא (משמאל). נמרוד סונדרס
הלאומית מתחילה להתקרב. סירוטקין/נמרוד סונדרס

שתי המאושרות הן בית"ר כפר סבא מהמחוז הדרומי והפועל מגדל העמק מהצפון. הכפר סבאים, בראשות המאמן חיים סירוטקין, התארחו אצל הפועל אזור לאחר שהדיחו בסיבוב הקודם את מכבי קביליו יפו. המשחק היה נטול שערים לאורך 81 דקות ארוכות, אלא שאז הגיע מאיר דרעי, כבש את השער היחיד במשחק ושלח את הקבוצה מהשרון לחגוג לפחות עוד כמה ימים נוספים.

במגדל העמק, המארחת דווקא ניצלה את הביתיות. אחרי שפירקה בביתה 0:3 את אסי גלבוע בחצי הגמר, מגדל העמק המשיכה בכושר הטוב וגברה 1:2 על הפועל הרצליה במשחק סוער. אופק מלול כבש למגדל העמק בדקה ה-30, אבל היתרון החזיק בדיוק דקה עד שאור אטון השווה. האקשן נמשך וכעבור שתי דקות נוספות מוחמד קאסם האורח גרם לפנדל והורחק, אבל בני סימנטוב החמיץ מהנקודה הלבנה. בדקה ה-53 מגדל העמק השיבה לעצמה את היתרון משער של אבי מלכה וכעבור ארבע דקות נוספות, אטון יכול היה להשלים צמד, אך החמיץ את הפנדל שהרצליה קיבלה, מה שאיפשר למקומיים לחגוג בסיום.

ליגה א' בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully