וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל לאומית: נס ציונה והוד השרון בגמר הפלייאוף

הקבוצה של רועי חגאי הפתיעה בנהריה עם 70:79, נס ציונה ניצחה את מכבי ר"ג 71:72 אחרי הארכה. שתיהן השלימו 1:2

עירוני נס ציונה ומכבי הוד השרון עלו היום (שישי) לגמר פלייאוף הליגה הלאומית בכדורסל אחרי ניצחונות בסדרות חצי הגמר שלהן. הוד השרון גברה על עירוני נהריה 1:2 ונס ציונה ניצחה את עירוני רמת גן בתוצאה זהה.

המנצחת בסדרת הטוב מחמישה תעלה לליגת העל בכדורסל, אבל מכבי הוד השרון לא מעוניינת לעלות והיא אם תנצח, ייתכן שאליצור אשקלון תישאר בליגת העל ולא תרד. אם נס ציונה תנצח בסדרה, היא תעפיל.

הוד השרון הפתיעה את עירוני נהריה שסיימה את העונה הסדירה במקום השני עם ניצחון חוץ 70:79. המשחק היה צמוד לכל אורכו ואף קבוצה לא הצליחה ליצור פער דו ספרתי. במצב של 58:58 הקבוצה של רועי חגאי הצליחה לברוח מעט ומשם לא שמטה את היתרון. דינמה אודיקוסה הוביל את הוד השרון עם 26 נקודות ו-9 ריבאונדים וגיא דותן קלע 18. נייט מילר קלע 20 נקודות אצל נהריה ורמון קלמנטה סיים עם 13 נקודות ו-17 ריבאונדים.

המשחק בנס ציונה היה דרמטי יותר ובו הקבוצה המקומית ניצחה את עירוני רמת גן 71:72 אחרי הארכה. נקודה של טל קרפלס מהקו כשלוש שניות לסיום העלו את הקבוצה הביתית לסדרת הגמר. בילאל בן הוביל את הקבוצה של נדב זילברשטיין עם 23 נקודות ו-16 ריבאונדים וטל דן העמיד דאבל-דאבל של 14 נקודות ו-14 ריבאונדים. דורי אסף קלע 23 עבור רמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully