וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בקפריסין: ריקרדו לאבורדה סיכם במכבי תל אביב

10.5.2013 / 14:34

באי מספרים שקרויף נחת כדי לקדם את העברתו של הקולומביאני מאנורתוזיס ושנותר רק מו"מ בין הקבוצות. צפו בביצועיו

בתקשורת הקפריסאית דיווחו היום (שישי) בשעות הצהריים שג'ורדי קרויף נחת באי על מנת לקדם את עסקת העברתו של ריקרדו לאבורדה מאנורתוזיס פמגוסטה המקומית למכבי תל אביב. על פי הדיווחים, בין הצהובים לבין הקולומביאני כבר ישנן הסכמות ומה שנותר להשלמת העסקה הוא המו"מ הכספי בין האלופה הישראלית למועדון הקפריסאי.

קרויף גם ינצל את השהות שלו בקפריסין כדי לצפות במשחק בין א.א.ק לרנקה לאנורתוזיס ויוכל לעקוב אחר שני שחקני מכבי תל אביב המושאלים לקבוצות הללו, גיא חיימוב (א.א.ק) וברק יצחקי (אנורתוזיס).

לאבורדה בן ה-25 משחק כקשר התקפי, בעיקר באגפים. הוא הצטרף לאנורתוזיס ב-2010 וקרויף מכיר אותו היטב מהתקופה בה הוא שימש כמנהל הספורטיבי של א.א.ק לרנקה. על פי הדיווחים, בחוזה שלו יש סעיף שחרור בסך שלושה מיליון יורו, אבל המצב הכלכלי הקשה בקפריסין שפגע גם בקבוצות הכדורגל, יגרום לכך שאנורתוזיס תתפשר על סכום נמוך בהרבה.

לפני שהגיע לקפריסין, לאבורדה שיחק במספר קבוצות במולדתו. האחרונה ביניהן, אתלטיקו הואילה, מכרה אותו למועדון הקפריסאי תמורת כ-150 אלף יורו. הוא שיחק גם בנאוטיקו הברזילאית ובלוגאנו כשזו הייתה בליגה השנייה בשוויץ. העונה הקולומביאני כבש חמישה שערים ובישל תשעה נוספים ובסך הכל בשלוש העונות שלו באי השכן הוא רשם 52 הופעות, 12 שערים ו-14 בישולים.

מנהל מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. אדריאן הרבשטיין
כבר עובד בקדחתנות לקראת העונה הבאה. קרויף/אדריאן הרבשטיין

בצוות המקצועי כבר עוסקים בהכנות לקראת העונה הבאה והמנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף מנהל מגעים עם מספר שחקני חיזוק, להוציא את לבורדה, שנמצאים ברשימת הרכש לקיץ הקרוב. לוואלה! ספורט נודע כי הצהובים נמצאים בימים אלה במגעים עם הקשר הגנאי דרק בואטנג, שהשתייך העונה לדנייפרופטרובסק מהליגה האוקראינית, אך לא זכה לדקות משחק רבות. כזכור, הקשר שיחק במשך שנתיים בבית"ר ירושלים וזכה עימה בדאבל בעונת 2007/8. הגנאי הוצע לקרויף לפני כשבוע ובימים האחרונים מתנהלים מגעים בין הצדדים. שמות נוספים שנמצאים על הכוונת של קרויף הם אבי ריקן, עוז ראלי ורמי גרשון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully