וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - רמת השרון: נפרדים מפדרו גלבאן

הזהובים יערכו טקס פרידה מהקשר הארגנטינאי שיעזוב למקסיקו בתום העונה. ליפנייה צפוי לעזוב את האורחים (ש', 19:30, ספ'2)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בני יהודה ורמת השרון נפגשו חמש פעמים בליגת העל. רמה"ש מובילה 1:2 בניצחונות, כששני משחקים הסתיימו ללא הכרעה.

* הזהובים ינסו לנצח את רמת השרון בפעם הראשונה בבית. שני המשחקים הקודמים הסתיימו בתיקו: 1:1 בעונה שעברה ו-2:2 העונה.

* שניר זכריה, שינהל את משחק הבכורה שלו בליגת העל, יהיה השופט ה-23 ששפט בליגה הבכירה העונה.

* בני יהודה מעולם לא הפסידה במחזור ה-35 בליגת העל. היא שיחקה באחד כזה שבע פעמים והמאזן שלה מצביע על ארבעה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו.

הנתונים: אתר דריבליסט

אדריאן פרננדס שחקן עירוני רמת השרון מול עוז ראלי בני יהודה. ברני ארדוב
בני יהודה עדיין לא ניצחה את רמת השרון בבית. ראלי מול פרננדס/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

בני יהודה:

אחרי שהבינו כי הכרטיס לאירופה אינו בהישג יד, יסתפקו בבני יהודה במאבק על המקום הרביעי בכדי לקבל מענק מיקום גבוה יותר בסיום העונה. בהנהלת המועדון החליטו לנצל את משחק הבית האחרון של העונה בכדי לערוך טקס פרידה רשמי מהקשר הארגנטינאי פדרו גלבאן, שיעזוב בסיום העונה את הקבוצה אחרי חמש עונות במדים הזהובים ויעבור לשחק במקסיקו.

במהלך הטקס מתוכננים גורמים במועדון לשאת דברי פרידה לגלבאן. כמו כן הוזמנו למשחק שחקני עבר ומאמנים שליוו את הקשר המוכשר שהפך למבקיע הזר המצטיין של בני יהודה עם 64 כיבושים. בהנהלת המועדון אף החליטו על מחיר אחיד וסמלי של שקל בלבד לכרטיס וזאת על מנת שיגיעו כמה שיותר מאוהדי הקבוצה להיפרד מאחד השחקנים הכי גדולים שלבשו אי פעם את המדים הכתומים.

בשל העובדה כי מדובר במשחק בית אחרון, עשוי המאמן דרור קשטן להכליל את גלבאן בהרכב הפותח, זאת לאחר שהקשר שולב בדרך כלל כמחליף במחזורים האחרונים. קשטן לא תירגל את ההרכב הפותח בשני האימונים האחרונים ולא נראה כי הוא צפוי לערוך שינויים רבים מדי.

עירוני רמת השרון:

רמת השרון מגיעה למשחק נגד בני יהודה כשהראש של כל אנשי המועדון הוא באי הוודאות לקראת העונה הבאה. בשלב זה רמת השרון עדיין לא החלה בהכנות לעונה הבאה, לא מנסה לממש אופציות על שחקנים ואם לא תמצא תורמים ונותני חסות רציניים, היא תתבסס בעונה הבאה על שחקנים צעירים בלבד.

סביטי ליפנייה אשר חתום לעונה הבאה צפוי לעזוב את הקבוצה. לשחקן חוזה לעונה נוספת בקבוצה אך בהחלטה משותפת של הצדדים הוא יחל לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות. במידה וליפנייה יחתום בקבוצה אחרת בחוזה נמוך יותר מרמת השרון, הוא יהיה זכאי לפיצוי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן בני יהודה פדרו גלבאן חוגג שער. GettyImages
רוצה לסיים קריירה מדהימה עם חיוך. גלבאן/GettyImages

יעמדו למבחן

בני יהודה: פדרו גלבאן

אחרי ארבע עונות במדים הזהובים, יסיים גלבאן את חלקו בבני יהודה ויעבור לשחק באטאלנטה קנקון המקסיקנית. ספק רב אם אוהדי בני יהודה יזכו לראות בתקופה הקרובה שחקן מוכשר ואטרקטיבי כמו גלבאן שהטביע את חותמו על המועדון וכל שנותר לו עכשיו הוא לספק עוד כמה רגעי קסם, לסיום קדנציה מפוארת ומכובדת במדים הכתומים.

גל בראל: עירוני רמת השרון

כפי שהדברים נראים כיום, בראל אמור להיות בשנה הבאה שחקן מאוד משמעותי בסגל הצעיר של הקבוצה. אחרי פציעה קשה הוא נלחם כדי לחזור לעצמו ולהציג את היכולת הטובה מהעונה שעברה.

הרכבים משוערים

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, אביב חדד, גל כהן, עוז ראלי, רפי דהן (סתיו פיניש), קסטוטיס איבשקביצ'יוס, נס זמיר, פדרו גלבאן (גיל יצחק), ננאד מרינקוביץ', אדם הרפקה.

עירוני רמת השרון: בן רהב, לירן קצב, עשהאל בן שבת, יניב לביא, עמיר נוסבאום, תום מנשרוב, גל בראל, משה אבוטבול, מרקו אנג'לקוביץ', אור אוסטוינד, אפרים טאקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully