וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ניצחון קליל לבאיירן, תיקו דרמטי לדורטמונד

האלופה הטרייה הביסה 0:3 בביתה את אוגסבורג, סגניתה סיימה ב-3:3 דרמטי מול וולפסבורג. הפסד ביתי לשאלקה

שני מחזורים בלבד נותרו לסיום העונה כשהמחזור ה-33 והלפני אחרון הסתיים וכשהכל בצמרת כבר סגור, העניינים בתחתית נותרו צמודים מאוד. באיירן מינכן נפרדיה מאוהדיה מול אוגסבורג עם 0:3 קליל והגדילה את הפער ל-22 נקודות על פני דורטמונד, שסיימה בתיקו 3:3 דרמטי בחוץ מול וולפסבורג בזכות צמד מאוחר של מרקו רויס. שאלקה הפסידה בביתה 2:1 מול שטוטגרט ותפגוש את פרייבורג במחזור הסיום למאבק על המקום הרביעי.

בתחתית, כל שלוש הקבוצות שנאבקות נגד הירידה (פורטונה דיסלדורף, הופנהיים ואוגסבורג) הפסידו, כך שזהות היורדת שתצטרף לגרויתר פורת בליגת המשנה, תוכרע רק במחזור הסיום.

שחקני באיירן מינכן חוגגים אליפות. רויטרס
חגגו אליפות לעיני הקהל הביתי. שחקני באיירן צילום: רויטרס)/רויטרס

באיירן מינכן - אוגסבורג 0:3

רצף ניצחונות הליגה של באיירן, שעמד על 14, נעצר בשבוע שעבר בדורטמונד, אבל האלופה הטרייה רצתה לספק לאוהדיה ניצחון במשחק האחרון העונה מול הקהל הביתי. האורחת, שנאבקת על חייה בתחתית, הגיעה למשחק הזה כשהיא חייבת נקודות וגם החזיקה מעמד 69 דקות, אך נכנעה לשער של תומאס מולר הנהדר, שקיבל הרמה מדוייקת מדאנטה ונגח מקרוב פנימה. בדקה ה-81 כבשה באיירן את השני שלה. פרנק ריברי עשה את כל המהלך מצד שמאל כשתיעתע בכל הגנת האורחים והשאיר כדור לשרדאן שאקירי השוויצרי, שתוך כדי סיבוב בתוך הרחבה, הבטיח את הניצחון. ריברי בישל גם את השלישי של גוסטבו, עם מהלך נהדר הפעם מצד ימין וגוסטבו בעט מ-16 מטרים לרשת.

באיירן הגדילה ל-22 נקודות את הפער מדורטמונד הסגנית, כשמנגד אוגסבורג נותרה במקום ה-16 שמוליך בתום העונה למבחנים, כאשר למזלה גם דיסלדורף והופנהיים, שנאבקות איתה על ההישרדות הפסידו במשחקים שלהן, כך שההכרעה בתחתית תעבור למחזור הסיום.

רוברט לבנדובסקי שחקן בורוסיה דורטמונד מול וולפסבורג. רויטרס
תיקו דרמטי לקראת גמר האלופות. לבנדובסקי מול וולפסבורג/רויטרס

וולפסבורג - בורוסיה דורטמונד 3:3

התיקו נגד באיירן מינכן בשבוע שעבר הספיק לדורטמונד בשביל להבטיח מעשית את המקום השני. למרות זאת, יורגן קלופ עלה עם הרכב חזק מאוד, כולל רוברט לבנדובסקי, מרקו רויס ואילקאיי גונדואן, שחזר לכשירות אחרי שנפצע במשחק העונה מול באיירן.

המשחק הדרמטי הזה החל טוב מבחינתה של סגנית האלופה, שפתחה את המשחק בסערה כשסוון בנדר העלה אותה ליתרון בדקה החמישית, אחרי שהגיע ראשון לבעיטה חופשית של נורי שהין ומקרוב דחק פנימה. המארחים לא התרגשו וביצעו מהפך עוד לפני המחצית. איבן פריסיץ' כבש את השוויון כבר בדקה ה-14 אחרי שיתוף פעולה יפה עם איביצ'ה אוליץ', חברו הקרואטי שהוציא את הקבוצה למתפרצת והותיר אותו מול שער חשוף. שמונה דקות עברו ופריסיץ' השלים את המהפך עם צמד אישי. נאלדו, בלמה הברזילאי של וולפסבורג כבש את השלישי כבר בדקה ה-26 אחרי שהגיע ראשון לכדור קרן ומתוך הרחבה בעט חזק פנימה.

היתרון החזיק מעמד עד הדקה ה-84, כאשר מרקו רויס המצוין כבש עוד שער מצמק. כשהיה נדמה שוולפסבורג בדרך לניצחון נוסף על דורטמונד, כבש רויס את השני שלו בדקה ה-88 ומנע מקבוצות הפסד שישי העונה.

שחקני המבורג חוגגים שער. רויטרס
חגגו ניצחון גדול, בדרך לאירופה. שחקני המבורג/רויטרס

שאלקה - שטוטגרט 2:1

למרות עונה לא טובה שלה, שאלקה הגיעה למשחק הזה בידיעה שניצחון שלה יבטיח לה את המקום הרביעי המוליך למוקדמות ליגת האלופות, מחזור לפני סיום העונה, אך דווקא האורחים שאיבדו עניין בליגה, הפתיעו כשעלו ליתרון מוקדם בדקה ה-24 בזכות שער של ודאד איביסביץ', מלך השערים הסרבי שלהם, אחרי שניצל מסירה טובה של טראורה.

איביסביץ כבש את השני שלו ושל קבוצתו בדקה ה-66. שער עצמי של אולריך בדקה ה-90 לא מנע משאלקה הפסד, שעלול לעלות לה במקום הרביעי, כאשר פרייבורג החמישית צימקה ממנה את הפער לנקודה בלבד, כאשר במחזור הסיום השתיים נפגשות בפרייבורג ראש בראש לקרב על ליגת האלופות.

הופנהיים - המבורג 4:1

צבירה של ארבע נקודות משש אפשריות בשני המחזורים האחרונים לא הספיקו להופנהיים בשביל לעלות מעל הקו האדום ובקבוצה הקטנה ידעו שהפסד ביתי, ביחד עם ניצחונות של אוגסבורג ודיסלדורף במשחקים המקבילים, יחזירו אותם לבונדסליגה השנייה לראשונה מאז עונת 2007-08. לצערם של המארחים, המבורג שיחקה על כרטיס לליגה האירופית ופתחה את המשחק הזה בסערה. הונג מין סון הקוריאני העלה את האורחים ליתרון כבר בדקה ה-18. בדקה ה-35 מין סון היה זה שבישל את השער השני של דניס אוגו הגרמני. פטר יאראצ'ק המשיך את החגיגה עם שער שלישי לאורחים בדקה ה-60, כאשר קווין פולאנד רק המתיק את הגלולה המרה כעבור דקה. ארטון רודנבס השלים את ההשפלה עם שער רביעי בדקה ה-88.

למזלה של הופנהיים, אוגסבורג (3:0 מול באיירן מינכן) ודיסלדורף (2:1 מול נירנברג) הפסידו, כך שההכרעה על זהות היורדת השנייה שתצטרף לגרויטר פורת בליגת המשנה, תוכרע רק במחזור הסיום. לצערה של המבורג, פרייבורג השישית ניצחה גם היא כך שהסיכוי היחיד שלה לתפוס את המקום השישי הוא לחלוף על פניה של פרנקפורט שסיימה בתיקו ומקדימה אותה בשתי נקודות במאבק.

פרנק ריברי שחקן באיירן מינכן מול אוגסבורג. רויטרס
שני בישולים נהדרים. ריברי בפעולה/רויטרס

משחקים נוספים:

פורטונה דיסלדורף - נירנברג 2:1
לדיסלדורף: האנו באליסטץ' (22, עצמי), לנירנברג: רוברט מארק (58), מרווין פלאטנהארדט (64)

גרויטר פורת - פרייבורג 2:1
לגרויטר פורת: מתיאס צימרמן (3), לפרייבורג: ג'ונתן שמידט (69), מקס קרוס (78)

מיינץ - בורוסיה מנשנגלדבאך 4:2
למיינץ: שון פארקר (12), אנדראס איבנצ'יץ' (90). למנשנגלדבאך: בראנימיר הרגוטה (39 בפנדל, 59 ו-80), מייק האנקה (64)

ורדר ברמן - איינטרכט פרנקפורט 1:1
לורדר ברמן: קווין דה ברוין (22), לפרנקפורט: סרדאן לאקיץ' (51)

באייר לברקוזן - האנובר 1:3
ללברקוזן: יינס הגלר (6 ו-59), סטפן קיסלינג (28). להאנובר: ארתור סוביח' (71)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully