וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקמאר זכתה בגביע ההולנדי, גביע שני לברדה בבלגיה

שערים של מאהר ואלטידור העניקו לקבוצה מצפון הולנד 1:2 על פ.ס.וו איינדהובן האומללה. גנק ניצחה את סרקל ברוז' 0:2

AZ אלקמאר זכתה הערב (חמישי) בגביע ההולנדי אחרי ניצחון 1:2 על פ.ס.וו איינדהובן בגמר שנערך לעיני 50 אלף צופים באצטדיון דה קיפ ברוטרדאם. צמד מהיר של ילד הפלא אדם מאהר בדקה ה-12 ושל ג'וזי אלטידור בדקה ה-14, הספיקו מול שער מצמק של יורגן לוקדיה (31) והקבוצה של חרט יאן ורביק חגגה.

שחקן AZ אלקמאר, אדם מאהר. GettyImages
שני שערים מהירים. מאהר/GettyImages

AZ חווה עונה מאכזבת מאוד בליגה. היא מדורגת במקום ה-10 כשנותר עוד מחזור אחד לסיום ובשני המפגשים שלה עם פ.ס.וו העונה היא נכנעה 5:1 ו-3:1, אבל הפעם ידה הייתה על העליונה. זה הגביע השלישי בו זוכה הקבוצה אחרי שהיא עשתה זאת לפני כן בשנים 1978, 1981 ו-1982. זה גם התואר המשמעותי הראשון שלה מאז האליפות ב-2009.

פ.ס.וו שזכתה בגביע בעונה שעברה אחרי 0:3 קליל על הראקלס אלמלו בגמר, פתחה את העונה עם הרבה ציפיות אחרי הגעתו של דיק אדבוקאט, אבל תסיים את 2012/13 עם תואר זניח בלבד: הסופר קאפ.

שחקן גנק אליניב ברדה חוגג עם חבריו זכייה בגביע. רויטרס
יש סיבה למסיבה. ברדה חוגג עם גנק/רויטרס

בלגיה:

גנק זכתה בגביע הבלגי אחרי ניצחון 0:2 על סרקל ברוז'. ברנארד קומורדזי כבש את הראשון בדקה ה-85 ויילה פוסן הכפיל בדקה ה-88. אליניב ברדה נכנס כמחליף בדקה ה-72 והיה שותף לניצחון היקר. זה הגביע הרביעי בהיסטוריה של גנק והשני של ברדה אחרי ההנפה ב-2008/9. החלוץ הישראל גם זכה עם הקבוצה באליפות בעונת 2010/11.

  • עוד באותו נושא:
  • AZ אלקמאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully