וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריד: רפאל נדאל ברבע הגמר, פדרר הודח

השור ספרדי ניצח 2:6, 3:6 את מיכאיל יוז'ני תוך 75 דקות, השוויצרי נכנע בהמשך לקיי נישיקורי אחרי שלוש מערכות

טורניר מדריד היוקרתי (פרסים בסך 3.3 מיליון יורו) מגיע לשלבים המכריעים שלו, כאשר הערב (חמישי) העפיל רפאל נדאל המדורג חמישי בטורניר לרבע הגמר אחרי עוד ניצחון קליל 2:6, 3:6 על מיכאיל יוז'ני. השור ממאיורקה שיפר את מאזנו העונה ל-2:28 וגבר על יריבו הרוסי תוך 75 דקות.

במהלך המשחק סיים נדאל עם 70 אחוזי בהגשות ושבר את יריבו הרוסי, שמדורג 31 בעולם, לא פחות מחמש פעמים בדרך להגדלת המאזן "ראש בראש" ביניהם ל-4:10. נדאל שמחפש הופעה שביעית בגמר משבעה טורנירים שבהם הוא משתתף מאז הקאמבק שלו עשוי לפגוש בשלב הבא את דויד פרר שיתחרה נגד טומי האס.

מי שהודח היום הוא רוג'ר פדרר, שנכנע לקיי נישיקורי היפני 6:4, 1:6, 6:2. השוויצרי ששיחק בטורניר לראשונה מאז אינדיאן וולס, נראה חלוד והוא המדורג הבכיר השני שמודח אחרי שנובאק דג'וקוביץ' הפסיד אתמול לגריגור דימיטרוב.

רפאל נדאל. רויטרס
כל הדרך לגמר? נדאל/רויטרס

גם תומאס ברדיך השיג מקום ברבע הגמר, אבל אצלו זה הלך קשה יותר עם ניצחון על קווין אנדרסון הדרום אפריקאי. הצ'כי ניצח 5:7 בשובר השוויון של המערכה הראשונה ולאחר מכן השלים ניצחון 5:7 במערכה השנייה כששבירה אחת משש אפשרויות הספיקה לו כדי להשיג את הכרטיס לשלב הבא, שם יפגוש את המנצח בין אנדי מארי לז'יל סימון.

מי שכבר השיג מקום בחצי הגמר הוא פאבלו אנדוחאר הספרדי המפתיע, שמדורג 113 בעולם. אנדוחאר השיג את המקום בין ארבעת האחרונים אחרי שניצל פרישה של דניאל חימנו טראוור בן ארצו שפרש במצב של 5:5.

מריה שראפובה. רויטרס
עבדה קשה במערכה השנייה. שראפובה/רויטרס

אצל הנשים מרתק לא פחות כאשר סרינה וויליאמס, המדורגת ראשונה בטורניר, השיגה בקלות מקום ברבע הגמר אחרי 3:6, 1:6 על מריה קירילנקו (13 בטורניר). מריה שראפובה גם היא בשלב הבא, אחרי שבמערכה הראשונה נגד סאבין ליזיקי היא ניצחה בקלות 2:6, אבל הגרמניה נכנעה רק אחרי 7:5 במערכה השנייה בדרכה הביתה. קאיה קאנפי ברבע הגמר בזכות 3:6, 4:6 על דניאלה האנטוחובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully