וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חממי: "מגיעים כאנדרדוג", רוזנטל: "מגיעים ממוקדים"

סדרת הגמר יד בין מכבי להפועל ראשון לציון יוצאת לדרך (ו', 16:00, 5) בבית מכבי. ניסיון להכשיר את סמולר, מירקוס וקרן

סדרת הגמר יד על האליפות תצא מחר (שישי, 16:00, ישיר בספורט 5) לדרך כשהאלופה ומחזיקת הגביע מכבי ראשון לציון מארחת את הפועל ראשון לציון. עד כה שתי הקבוצות נפגשו שלוש פעמים, פעמיים בליגה ופעם אחת בגביע, ובכולם ידם של הצהובים הייתה על העליונה. כזכור, בשנה שעברה האליפות הוכרעה רק במשחק החמישי שבו מכבי ניצחה את הפועל.

בהפועל של סער פרנקל מקווים כי הטיפולים הפיזיותרפים המאסיביים שעוברים אבישי סמולר, דן מירקוס ואייל קרן יכשירו אותם לקראת המשחק. אגב, בצהריים הוחלט במשרדי האיגוד להיענות לבקשה של הפועל לדחות את המשחק השני מיום שני ליום שלישי ערב חג השבועות עקב אירוע שמתקיים באולם אשלים על ידי עיריית ראשון לציון.

אריאל רוזנטל שחקן מכבי ראשון לציון כדוריד. קובי אליהו
"אני יודע אילו תוספות אני צריך לתת לקבוצה". אריאל רוזנטל/קובי אליהו

"יש הרגשה שהקבוצה קיבלה צורה של קבוצה", אמר עוז חממי, שחקן הפינה של הפועל. "כולם עובדים יחד ומבינים אחד את השני. האווירה באימונים טובה מאוד. אנחנו נבוא לתת את הכול בבית מכבי. נכון שאנחנו מגיעים כאנדרדוג, אבל אני וכל הקבוצה מאמינים שביחד אנחנו יכולים לעשות זאת ולזכות בצלחת האליפות. התרומה של הקהל היא תמיד גדולה, האווירה בבית הייתה ותהיה מחשמלת, ואנחנו חייבים את האוהדים איתנו לאורך כל המשחקים, בבית מכבי ובאשלים. בלעדי העזרה שלהם יהיה קשה מאוד".

חממי התייחס גם לשער הניצחון של הקפטן, עידן מימון, ואמר: "איך שסער פרנקל הזעיק פסק זמן כולנו ידענו שלא משנה איזה תרגיל נעשה בשניות האחרונות, עידן יהיה זה שיזרוק וגם יכבוש. הזריקה הזו שחררה אצלו הרבה, כמו חומר נפץ. הוא ווינר תמידי ולא נראה לי שיקום בכדוריד הישראלי ווינר כמותו אי פעם".

אריאל רוזנטל, שהצטיין במשחק השני בהרצליה וכבש בו עשרה שערים: "לא משנה מבחינתי אם אני פותח או עולה מהספסל, אני יודע אילו תוספות אני צריך לתת לקבוצה, אני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי בסדרת הגמר. אנחנו מגיעים לגמר מוכנים וממוקדים. כל מה שמעבר אנחנו נדבר במגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully