וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירוץ מדרגות חיפה ייצא לדרך ביום שישי הבא

עיריית חיפה תזניק את "מרוץ המדרגות של חיפה" לספורטאים מקצועיים, חובבנים ומשפחות. בתכנית: מירוץ בגובה האוורסט

ביום שישי ה–17.5 יוזנק זו השנה השנייה ברציפות מרוץ המדרגות של חיפה. המרוץ הגדול מסוגו בישראל, מזמין ספורטאים מקצועיים, חובבים ומשפחות מכל רחבי הארץ, למרוץ לא שגרתי המנצל בצורה מיטבית את הטופוגרפיה הייחודית של העיר חיפה. מרוץ המדרגות החיפאי הוא היחיד בישראל שאינו מתקיים בתוך בניין ומשלב ספורט בריא ומומלץ עם אווירה חגיגית ברחבי העיר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קל זה לא יהיה, אבל מצב רוח יהיה גם יהיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המרוץ באורך 3 ק"מ ו – 1,075 מדרגות (כ -1,500 במקצה התחרותי) יוזנק בעיר התחתית בקמפוס הנמל ויעלה דרך כל שכבות העיר עד לקו הסיום בגן האם שבמרכז הכרמל. המרוץ יתקיים ב- 4 מקצים : מקצה עממי למשפחות וחובבי התחום, מקצה מוזל לנוער עד גיל 18. מקצה תחרותי על פי קטגוריית גיל, מקצה תחרותי עלית המיועד ל – 100 ספורטאים מקצועיים שיטפסו כ – 1,500 מדרגות עד לקו הסיום בקומה ה – 20 של מלון "דן פנורמה", הנקודה הכי גבוהה בחיפה.

בנוסף, במסגרת האירוע יתקיים מקצה "אולטרה אוורסט" המיועד לספורטאים בודדים או צוותים של עד שלושה חברי צוות, בעלי יכולת גבוהה במיוחד. מקצה ה"אולטרה אוורסט" יתקיים בהזנקה מוקדמת ערב לפני שאר המקצים (ב- 16.5) ויכלול טיפוס מדרגות לגובה של 8,800 מטר – כגובה הר האוורסט. בסופו של המרוץ ינסה להישבר השיא הבינלאומי לטיפוס האוורסט בחיפה בפחות מ – 18 שעות. מדובר במרחק של 90 ק"מ (מעל שני מרתונים בעלייה) וטיפוס עצום של מעל 32,000 מדרגות בגובה מצטבר של 8.8 ק"מ.

את האירוע יוזמת ומפיקה חברת "גולדפיש הפקות" (המתמחה בייזום והפקת אירועי ספורט ייחודיים כמו מרוצי אקשן פלאנט, "צאו לרוץ!" ועוד), בשיתוף פרוייקט שכונת רמת הנשיא - שכונת המגורים הגדולה שנבנית בחיפה, רדיו חיפה FM107.5 ואגף הספורט של עיריית חיפה.

ראש עיריית חיפה יונה יהב: "בשנים האחרונות חיפה מובילה גם את תחום תרבות הספורט והצלחנו להביא לעיר אירועי ספורט בינלאומיים בתחומים שונים. אני מזמין את הקהל הרחב שוחרי הספורט והריצה, להנות מחוויה ספורטיבית יוצאת דופן המשלבת ספורט ונוף חיפאי מהיפים בארץ".

דידי נישליס, מנכ"ל גולפיש הפקות: "במדינה בה יש מדי שנה מאות מרוצים למרחקים שונים, עשרות טריאתלונים ואפילו שלושה מרתונים...פתאום מגיח לו מרוץ כל כך ייחודי שלא ניתן לערוך בשום מקום אחר בישראל וכמעט בשום מקום אחר בעולם. מדובר בחווית ספורט של פעם בשנה בלבד שאתם לא רוצים לפספס.

פרטים נוספים באתר התחרות

haifastairs@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully