וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשבת: ליגת ארומה סאפ בחוף אכזיב

פעילויות הספורט הימי יוצאות לדרך עם ליגת ה-SUP שמטרתה ללמד את הקהל הרחב שכל אחד יכול לתפוס גלים בקלות

הקיץ הקרב מביא איתו גם לא מעט פעילויות ספורט ימי, ויש כמה אנשי ים שרוצים להוכיח לציבור הרחב שעם ציוד ספורט הימי של היום - כל אחד יכול לגלוש. את זה, לטענת גולש הרוח האולימפי לשעבר עמית ענבר, אפשר לראות בליגת "ארומה SUP" שתיפתח ביום שבת הקרוב בחוף אכזיב.

ענף ה-SUP שכבש את העולם הגיע הקיץ גם לישראל וכבש בסערה גם את קהילת הגולשים וגם את אותם אלו אשר חלמו לגלוש ומעולם לא הייתה להם זיקה לים. עמית ענבר, מי שאחראי על יבוא ענפי ספורט כמו ה-קייט-סרפינג, עשה עלייה גם לענף הטרנדי, המשלב ספורט ימי, בריאות וכייף.

טרנד ה-SUP, גלשן העמידה (STAND UP PADDLE BOARD). ענף חדש וצעיר בעולם, בארץ הוא עדיין בחיתוליו, אך כבר בתחילת הקיץ ניתן היה לצפות בגלשנים בחופי הארץ. מדובר בגלישת חתירה על גלשן מיוחד, הגדול במידותיו מגלשן גלים, הגלישה מתבצעת בעזרת משוט בעל להב אחת. ניתן לחתור עליו במים שקטים או בגלים סוערים. ספורט נפלא שניתן להתייחס אליו כפעילות כושר אירובי, חיזוק שרירים, שיפור היציבה וניתן לנתב את הפעילות לפעילות אקסטרים בחתירה בגלים סוערים.


ענבר גילה את הסאפ לפני כשנתיים בפיג'י, מהר מאד הוא הבין שזה הדבר הבא, והחליט להביא לארץ את הלהיט הימי החדש. והחל להעביר הדרכות וקבוצות חתירה בבית ינאי. ארומה ישראל משתפת פעולה עם ענבר במטרה לקדם את הענף בארץ ויזמה איתו את 'ליגת ארומה SUP'. האירוע הראשון שפתוח לקהל הרחב יתקיים ביום שבת החל מ-8:00 בבוקר. לאחר האירוע באכזיב, צפויים אירועי קיץ נוספים בחוף הנכים בהרצליה (8/6) בחוף אשקלון (30/8) ובוחוף בית ינאי (21/9).


בתכנית:


07:30 – שחייה במים פתוחים: מקצים של 800 מ' / 3 ק"מ / 5 ק"מ שחיה.

10:00 – ליגת ארומה SUP

11:00 – מקצה משולב, קיאקים ו-SUP

  • עוד באותו נושא:
  • עמית ענבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully