וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון ג'יימס: "אוהדי הפועל תל אביב? לא פקטור"

9.5.2013 / 10:34

מכבי תל אביב מתכוננת לדרבי בפלייאוף (21:00, ספורט 5), שון ג'יימס מצהיר: "נבוא להילחם, לא מעניין אותי איך הם חגגו מולנו"

מכבי תל אביב מתכוננת ברצינות שיא לדרבי בפתיחת הפלייאוף. הקבוצה אומנם ניצחה את ברק נתניה במחזור האחרון ועצרו סחף שלילי של שני הפסדי ליגה, אולם הצהובים יודעים כי הפסד בפתיחת סדרת הפלייאוף הפיקנטית מול הפועל תל אביב (21:00, ספורט 5) עלול לגרום לעלייה חדה במפלס הלחץ. ניק קיינר-מדלי, שאושפז בתחילת השבוע בבית חולים, לא ישותף במשחק הערב.

המאמן דיוויד בלאט סיפר על רמת המוכנות של הצהובים: ?אני חושב שבאמת ניסינו וגם הצלחנו לחזור לעצמנו מבחינת הכדורסל שאנחנו רוצים לשחק. גם מבחינת רמת הריכוז שאנחנו צריכים להיות בה, ורמת החדות שאנחנו צריכים להיות בה בשלב הזה של העונה. לא שכחנו את הדרבי הקודם?.

שחקן מכבי תל אביב שון ג'יימס. נמרוד סונדרס
"במשחקים האחרון הגענו מוכנים מנטלית וכך נעשה לקראת משחק הפלייאוף". ג'יימס/נמרוד סונדרס

גם סילבן לנדסברג נשמע דרוך. "נבוא לבוא כמה שיותר חזק פיזית ומנטלית. המפגשים עם הפועל תל אביב תמיד מעניינים. המטרה שלנו היא לנצח ולבוא כמה שיותר חזק למשחק", אמר לנדסברג לוואלה! ספורט. "במשחק האחרון ניצחנו כי התייחסנו למשחק ברצינות, ניגשנו למשחק בצורה כזאת. כך נגיע גם לדרבי. כולנו חייבים להגיע מוכנים, זה הזמן החשוב של העונה, המשחקים לאליפות. מה שחשוב זה שנזכה באליפות".

שון ג'יימס הוסיף: "האם אנחנו עדיפים? אנחנו פשוט צריכים לבוא ולשחק את המשחק של מכבי תל אביב. לא משנה לי איך הפועל תל אביב חגגה בפעם שעברה, נבוא למשחק ונילחם".

על הקהל האדום הוסיף ג'יימס: "הופענו במקומות הכי קשים, אז הקהל לא מהווה עבורנו פקטור, אנחנו פשוט צריכים לבוא ולשחק את המשחק שלנו. במשחקים האחרון הגענו מוכנים מנטלית וכך נעשה לקראת משחק הפלייאוף".

750 אוהדי הפועל תל אביב יגיעו למשחק הערב. לקראת ההתמודדות הטעונה נפגשה הנהלת הקבוצה עם משטרת ישראל, בסיומה נמסר בין השאר כי "אם יימצא אוהד הפועל בתוך יציע מכבי, או להיפך, אוהד מכבי ביציע הפועל, אותו אוהד יוצא החוצה לאלתר". עוד נקבע כי "מי שיירק או ישליך חפצים, ייעצר ללא אפשרות שחרור ויובא בפני שופט בבית משפט, הן מאוהדי הפועל והן מאוהדי מכבי".

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. נמרוד סונדרס
"לא שכחנו את הדרבי הקודם?. בלאט/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully