וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם התקציב לא יקטן, אלישע לוי ימשיך בבאר שבע

9.5.2013 / 9:44

המאמן ייפגש עם ברקת בביתה, והעתיד המשתף מותנה בסיכום על תקציב הרכש. גורם: "אם ברדה יגיע, נמכור עוד אלפי מנויים"

one

אלישע לוי ואלונה ברקת ייפגשו במהלך היום במטרה לסכם סופית את המשך העסקתו של המאמן בהפועל באר שבע. כזכור, ביום שלישי הייתה אמורה להיערך פגישה בין הצדדים, אך היא נדחתה ותתקיים היום (חמישי) בביתה של הבעלים. כפי שפורסם בוואלה! ספורט לאחר המשחק מול מכבי נתניה, המאמן צפוי להמשיך בקבוצה רק אם תקציב הרכש לא יקטן. בבאר שבע ציינו אמש כי תקציב המועדון שהוצג אינו משקף את תקציב השחקנים, משום שהוא מורכב בין היתר מהשקעה גדולה יחסית במחלקת הנוער.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע עם אלונה ברקת גיורא אנטמן. קובי אליהו
אם לוי יסכם, הוא יבקש להחתים גם את מאמן השוערים גיורא אנטמן. לוי וברקת/קובי אליהו

אם לוי יסכם, הוא יבקש להחתים גם את מאמן השוערים גיורא אנטמן, שרוצה להמשיך בתפקיד ולא יחזור למכבי חיפה. כזכור, החלוץ עידו אקסברד והבלם בויאן מרקוביץ' צפויים לעזוב למרות שהם מחזיקים בחוזה ולוי יבקש להשאיר את רביד גזל. בינתיים, נמשך המשא ומתן מול בית"ר טוברוק לרכישת כרטיסו של הבלם בן והבה.

מאחורי הקלעים, נמשכים המגעים עם החלוץ אליניב ברדה שעדיין מתלבט אם לחזור לישראל. אם ברדה יצטרף, הוא יחתום על חוזה ארוך טווח. כרגע, במועדון מנסים לשכנעו לחזור לישראל ורק אם ייענה בחיוב יוצע לו חוזה ארוך טווח עם אופציה לאמן בעתיד. "אם ברדה יגיע אין לי ספק שנמכור עוד אלפי מנויים", אמר גורם במועדון אמש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully