וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע במו"מ לרכישת והבה ולהחתמת אילוז

7.5.2013 / 9:47

הבלם עשוי להימכר לפני היורו, המגן צפוי להמשיך. וויליאם סוארס מאותת: רוצה ללכת. גורם על ברדה: "הגיע הזמן שיחזור"

one

אחרי שהבטיחה את ההישארות, הפועל באר שבע מתכוננת לעונה הבאה ופתחה במשא ומתן לרכישת הבלם בן והבה, ששיחק בעונה שעברה בקרית שמונה וכרטיסו שייך לבית"ר טוברוק. סכום המכירה עדיין לא נקבע, אך המועדון רוצה לצרף את הבלם לפני היורו. טוברוק תדרוש בתמורה אחוזים ממכירה עתידית לאירופה.

היום או מחר תתקיים פגישה בין אלונה ברקת ואלישע לוי, לאחריה צפויים הצדדים להודיע על המשך ההתקשרות לעונה נוספת. לאחר מכן יתחילו בקבוצה בתכניות לעונה הבאה. חלק מהתכנית קשורה לעניין הזרים. במועדון מתכוונים לחפש מחליפים לבויאן מרקוביץ' ועידו אקסברד, שיהיה רשאי לעזוב בהשאלה. לגבי מרקוביץ' הסיפור מעט מורכב, משום שהוא מחזיק בחוזה לעוד שנתיים ובאר שבע תצטרך להגיע איתו לסיכום על גובה הפיצוי.

אחמד סבע שחקן מכבי נתניה עם וויליאם סוארס שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
לא צפוי להמשיך. וויליאם סוארס, משמאל/ברני ארדוב

אמש התברר כי וויליאם סוארס שלח מסר למועדון לפיו גם העונה הוא רוצה לעזוב, זאת לאחר שכבר התקבלה החלטה במהלך העונה לנסות ולמכור אותו בקיץ. מכיוון שסוארס מחזיק בחוזה לעונה נוספת, באר שבע לא תשחררו בחינם, אבל תפחית משמעותית מהסכום בו נקבה בעונה שעברה, כחצי מיליון דולר. "כשתתקבל הצעה עבור סוארס, נחשוב אם לאשר או לדחות אותה", אמרו אתמול במועדון.

לגבי עידו אקסברד, במועדון מעוניינים להחתים חלוץ ישראלי בכיר וכפי שפורסם אתמול אופציית אליניב ברדה כבר נבדקה ובמועדון ייכנסו איתו למשא ומתן אם יסכים לחזור לארץ. חלק מאנשי המועדון חושבים שברדה יוכל להגיע אם יוצע לו חוזה ארוך טווח כולל אופציה לאמן במועדון. "אנחנו מאוד רוצים את אליניב, הגיע הזמן שזה יקרה, חייבים להחזיר אותו הביתה", אמרו אתמול.

רוב המושאלים לא יתבקשו להמשיך, פרט לרביד גזל ווהבה. על גזל נאמר במועדון: "המשחק האחרון הוכיח כמה מגיע לו להישאר. אם הוא ימשיך בבאר שבע, הוא יהיה שחקן עוד יותר משמעותי בעונה הבאה". קלמי סבן ואבירם ברוכיאן יעזבו. לגבי עודד גביש לא התקבלה כל החלטה, אבל אם הוא יישאר ווהבה יירכש, באר שבע תצרף זר וזה יהיה סגל הבלמים שלה. במקרה כזה, גביש יתבקש לחתום לעונה נוספת לפחות, משום שהוא השחקן היחיד בבאר שבע שמחזיק בחוזה עד יוני 2014. היום או מחר תיערך פגישה בין אלונה ברקת ללוי. כאמור, עתידו של המאמן תלוי בתכנית הכלכלית של ברקת. במועדון מעריכים שברקת לא תקטין את תקציב הרכש, ולכן המאמן יסכים להישאר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי. ברני ארדוב
פגישה מכרעת עם אלונה. אלישע לוי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully