וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי הביסה את שיקגו, גולדן סטייט ניצחה בסן אנטוניו

קליי תומפסון צלף 34 והווריורס השוו ל-1:1. האלופה רמסה את הבולס 78:115 במשחק שכלל שתי הרחקות ו-9 טכניות

מיאמי השוותה הלילה (חמישי) ל-1:1 את הסדרה מול שיקגו בחצי גמר המזרח, אחרי שהביסה 78:115 את הבולס. בניגוד למשחק הראשון, הפעם האלופה הגיעה הפעם נחושה וממוקדת, הסתערה על המגרש מהרגע הראשון, והביסה את יריבתה במשחק שכלל שתי הרחקות, 9 עבירות טכניות ועבירה אלימה.

במשחק השני של הלילה גולדן סטייט ניצחה 91:100 בסן אנטוניו, והשוותה גם היא ל-1:1. עבור הווריורס זה מעבר לסתם עוד ניצחון מתוק, זו הוכחה שהקבוצה הצעירה הזו יכולה לעמוד בלחצים מול הספרס המנוסים. בנוסף, זה הניצחון הראשון לגולדן סטייט באולם בסן אנטוניו אחרי 30 הפסדים רצופים, ושחקניו של מארק ג'קסון הבינו, זה אפשרי.

לברון ג'יימס, מיאמי היט, מול שיקגו בולס. Mike Ehrmann, GettyImages
לא כוחות. לברון מול שיקגו/GettyImages, Mike Ehrmann

מיאמי - שיקגו 78:115 (ההיט השוו ל-1:1)

לברון ג'יימס מסמל את כל ההבדל: במשחק הראשון הוא סיים את המחצית הראשונה עם 2 נקודות, הפעם הוא סיים את הרבע הראשון עם 6 מ-6 מהשדה. באיזשהו שלב במהלך המשחק מיאמי רשמה ריצת 20:62 (!), הוליכה כבר ב-46 נקודות הפרש, ופשוט רמסה את הבולס ההמומים.

לברון סיים עם 19 קלילות ו-9 אסיסטים, ריי אלן קלע 21 נקודות ב-19 דקות,, נוריס קול צבר ביטחון עם 18 נקודות (4 מ-4 מהשלוש), כריס בוש היה סביר עם 13, דווין וויד תרם 15 (ו-5 אסיסטים), והמומנטום עובר בצורה מובהקת לאלופה. מנגד, הקלע הבולט בשורות שיקגו היה מרקו בלינלי עם 13 נקודות (4 מ-13 מהשדה). נייט רובינסון הסתפק ב-11 עם 3 מ-11 מהשדה, ג'ואקים נואה קלע 12.

כריס בוש, קרלוס בוזר, מיאמי היט מול שיקגו בולס. Mike Ehrmann, GettyImages
לוהט. בוזר מול בוש/GettyImages, Mike Ehrmann

הנתונים חושפים, זו הייתה פשוט קריעה: מיאמי קלעה ב-60 אחוז מהשדה (מול 36 של שיקגו), ניצחה בריבאונד 28:41, קלעה 28 נקודות מאיבודי כדור (מול 7 בלבד של הבולס) וניצחה 2:20 במתפרצות. "זה היה ערב פשוט מוזר", ניסה לתרץ נייט רובינסון, שמקווה שזה באמת מוזר, ולא מייצג את המשך הסדרה.

מה שעוד מדאיג את שיקגו זה שג'ואקים נואה וטאג' גיבסון הורחקו במהלך הרבע הרביעי, והליגה תבדוק את האירועים ותחליט מי מהשניים יוכל לקחת חלק במשחק מספר 3 ביום שישי בלילה בשיקגו. נואה ספג טכנית שנייה מהספסל, גיבסון התעמת עם השוטפטים וספג שתי טכניות, והלחץ רק גובר אצל השוורים.

טאג' גיבסון, שיקגו בולס. Mike Ehrmann, GettyImages
ישחק במשחק הבא? גיבסון עצבני/GettyImages, Mike Ehrmann

סן אנטוניו - גולדן סטייט 100:91 (הווריורס השוו ל-1:1 בסדרה)

הפעם הווריורס לא איבדו את זה. כמו במשחק הראשון, גם הלילה גולדן סטייט הוליכה כל המשחק בפער דו ספרתי, נראתה דומיננטית ושלטה במשחק, וגם הלילה סן אנטוניו רשמה קאמבק נהדר וצימקה את הפער ל-6 בלבד כשנותרו 3 דקות לסיום. אבל הפעם הווריורס לא איבדו את זה. סטפן קרי סיפק כמה חדירות נהדרות, ג'ינובילי ופארקר לא ניצלו את ההזדמנויות שלהם, והצדק נעשה, 1:1 בסדרה.

קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריורס. Ronald Martinez, GettyImages
8 מ-9 מהשלוש. תומפסון/GettyImages, Ronald Martinez

קליי תומפסון סיפק משחק מדהים, עם 34 נקודות ו-8 מ-9 מהשלוש. תומפסון פשוט התעלל בספרס במחצית הראשונה (אותה סיים עם 29 נקודות), והאורחים ירדו להפסקה ביתרון 19 נקודות, 43:62. כאמור, הפעם הם לא איבדו את זה, וסטפן קרי (22 נקודות) וחבריו הצליחו לעמוד בלחץ. הריסון בארנס קלע 13, קרל לנדרי קלע 10 וקטף 8.

סן אנטוניו סבלה מערב קליעות קשה, אותו סיימה עם 39 אחוז מהשדה ו-23 אחוז מהשלוש. מאנו ג'ינובילי הסתפק הפעם ב-12 נקודות עם 1 מ-6 מעבר לקשת. טים דאנקן קלע 23 וקלט 9, ב-9 מ-20 מהשדה. טוני פארקר קלע 20 וחילק 3 אסיסטים, עם 7 מ-17 מהשדה. דני גרין הסתפק ב-4 מ-12 מהשדה ו-10 נקודות, גרי ניל רק 2 מ-9 ו-6 נקודות.

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריורס, מול סן אנטוניו. Ronald Martinez, GettyImages
עמדו בלחץ. קרי והלוחמים/GettyImages, Ronald Martinez
מאנו ג'ינובילי, סן אנטוניו ספרס, מול גולדן סטייט ווריורס. Ronald Martinez, GettyImages
לא הצליח לשחזר את המהפך מהמשחק הראשון. ג'ינובילי/GettyImages, Ronald Martinez

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully