וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "אלוהים מזהיר פעם אחת, ואז נותן אגרוף"

8.5.2013 / 22:14

מאמן נתניה מצא דרך יצירתית להסביר את ההפסד לירושלים. דרוקר: "באנו מגובשים, לא ויתרנו". סמואלס: "ציפינו לחזור לכאן"

הפועל ירושלים עלתה הערב (רביעי) ליתרון 0:1 בפתיחת סדרת רבע הגמר ביניהן, לאחר שניצחה 80:87 בחוץ וגנבה את יתרון הביתיות. אחרי שנכנעה בקלות בשני המפגשים הקודמים עם נתניה בעונה הרגילה, ג'וש דאנקן התעלה ועם תצוגה נפלאה, שכללה 26 נקודות, 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, הוליך את הקבוצה מהבירה לניצחון חוץ גדול. במפגש הבא בין שתיהן, ביום שני הקרוב, ירושלים תוכל לעשות צעד נוסף בדרך להעפלה לחצי הגמר.

מאמן הפועל ירושלים שרון דרוקר. מגד גוזני
מרוצה מהמנטאליות. שרון דרוקר/מגד גוזני

מאמן הפועל ירושלים שרון דרוקר אמר בסיום: "הערב הופיעה הפועל ירושלים מגובשת, שומרת, לא מוותרת. זה עדיין לא אומר כלום, אנחנו מובילים 1-0, אנחנו צריכים לעשות את אותה העבודה קצת יותר טוב. שמרנו טוב ושיחקנו טוב, שלטנו בקצב, צריך להמשיך את זה. אין מקום ליותר מדי שמחה ושאגות גיל, כולם היו מרוכזים, כולם מנוסים ויודעים מה זה פלייאוף, נצטרך לבוא ביום שני עם כל האנרגיות. ליאור ליפשיץ לא התחיל את העונה ועשינו שינויים גדולים. זה משחק שישי שלנו ביחד, אנחנו לא כאלה גדולים, אבל לא צריך לזלזל בנו. נצטרך להביא את אותם הפרמטרים לכל משחק".

סמארדו סמואלס, שקלע 16 נקודות וסייע לדאנקן, אמר: "המשחק הזה היה חשוב מאוד, ציפיתי לו מאוד מאז שהפסדנו כאן. ציפינו לחזור לכאן כי הרגשנו שהפסדנו כאן שלא בצדק. אנחנו קבוצה טובה וזה טוב לנצח בפלייאוף את המשחק הראשון, אני מקווה שנגיע הביתה ונמשיך את המומנטום. זה פלייאוף, העונה נגמרה. כל השחקנים שמו את כל מה שקרה מאחוריהם. אנחנו רוצים לנצח משחק אחרי משחק. אנחנו מתאמנים חזק, החמישייה השנייה שלנו מתאמנת חזק ודוחפת את החמישייה הראשונה. כולם רגילים לאגרסיביות הזאת, אני תמיד בא להיות פיזי".

שחקן ברק נתניה ראמל בראדלי. מגד גוזני
מכה כואבת. בראדלי כואב את ההפסד/מגד גוזני

מאמן נתניה דני פרנקו: "גם במשחק הקודם נגדם שיחקנו הגנה רעה במחצית הראשונה. אלוהים מזהיר אותך פעם אחת ובפעם השניה אתה מקבל אגרוף. הגיע לירושלים לנצח את המשחק ולנו לא. לא הופתענו משום דבר. לא היינו מרוכזים הגנתית, אלה דברים שאנחנו מטפלים בהם מצוין בדרך כלל. ירושלים שיחקו טוב היום, שמרו טוב, הניעו את הכדור כמו קבוצה. צריך לפרגן להם, הם עשו משחק יפה היום, בטח ששיחקו הרבה יותר טוב מאיתנו. אם מישהו חושב שאנחנו נרים ידיים זה בטוח לא יקרה, נצטרך לעבוד יותר קשה, לנסוע למלחה ביום שני ולנסות להביא את המשחק הזה משם. ביום שני בלילה אף אחד לא יזכור את המשחק הזה. ספגנו כמה חבלות. ביום שני נעלה במלחה כדי לנסות להשיג את הניצחון שלנו שם".

יהוא אורלנד: "שיחקנו פחות טוב. בחצי הראשון לא הוצאנו אותם מהקצב וזה נתן להם ביטחון. בחצי השני שיחקנו טיפה יותר טוב, אבל כשאתה בונה ביטחון לקבוצה בחצי הראשון קצת קשה לעצור את זה. אנחנו קבוצה מספיק טובה ומנוסה כדי לנצח את המשחק הבא, אבל נצטרך לעשות עבודה טובה יותר במשחק הבא".

שחקני ברק נתניה. מגד גוזני
חייבים להשתפר לקראת המשחק הבא. שחקני נתניה מטכסים עצה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully