וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריד: נדאל בסיבוב השלישי, אזרנקה הודחה

הספרדי עבד קשה מול בנואה פר וניצח 3:6, 4:6. גם ברדיך וצונגה התאמצו ועלו. הבלארוסית הפסידה ליקטרינה מקרובה

אם מישהו בספרד חשש שההדחה המפתיעה של נובאק דג'וקוביץ' בסיבוב השני של טורניר מדריד תערער את ביטחונו של הגיבור המקומי רפאל נדאל, הערב (רביעי) התברר בדיוק ההיפך.

השור ממאיורקה, המדורג 5 בטורניר, עבר את בנואה פר הצרפתי עם 3:6, 4:6 בדרכו אל הסיבוב השלישי. נדאל התמודד עם שישה אייסים של יריבו והסתפק בשתי שבירות כדי להשיג את הניצחון.

עוד בטורניר הגברים: דויד פרר ניצח 5:7, 2:6 את דניס איסטומין וגם הוא בשלב הבא. תומאס ברדיך (6) גבר בקושי 7:6, 3:6, 2:6 על יז'י יאנוביץ' הפולני, גם ג'ו וילפריד צונגה (7) עבד קשה וניצח 6:7, 6:7 את רובין האסה ההולנדי. טומי האס הוותיק (13) ממשיך הלאה אחרי 3:6, 5:7 על טומי רוברדו המקומי, קיי נישיקורי גבר 5:7, 2:6 על ויקטור טרויצקי וקווין אנדרסון הדיח את חואן מונאקו עם 6:7, 6:3, 4:6.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
בניגוד לנולה, הוא לא נפל. נדאל/רויטרס

בטורניר הנשים דווקא זכינו לסנסציה: ויקטוריה אזרנקה, המדורגת 3 בעולם, הודחה לאחר הפסד ליקטרינה מקרובה המדורגת 24, עם ;:6, 6:2, 6:3 לאחר שעה ו-53 דקות. הבלארוסית, שהעפילה לגמר של הטורניר בשנתיים האחרונות, ספגה הפסד ראשון השנה לאחר 18 ניצחונות רצופים.

אזרנקה פתחה היטב, שברה במהירות פעמיים וניצחה את המערכה הראשונה בקלות. אבל החל מאותו רגע אזרנקה איבדה את הסבלנות ולאחר שמחתה נגד השיפוט אף שברה את המחבט שלה. אזרנקה רשמה לחובתה לא פחות מ-41 טעות לא מחויבות והפסידה את חמשת המשחקונים האחרונים במערכה השלישית בדרך להפסד כואב.

מקרובה בת ה-24 תפגוש בשלב הבא את מריון ברטולי הצרפתיה, שגברה על מריה תרזה םלור הספרדיה, המדורגת 86 בעולם 4:6, 6:2, 4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully