וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: אוליגרך אוקראיני עשוי להשקיע בקבוצה

8.5.2013 / 14:55

גורמים בקבוצה עניינו את ולדימיר ברזובסקי בהשקעה ביורדת ללאומית לעונה הבאה. טרם התקיימו שיחות רשמיות בנושא

one

אנשי עסקים נתנייתים וגורמים בעיריית נתניה מנסים לעניין את ולדימיר ברזובסקי, מליונר אוקראיני העוסק בנפט, במגעים עם מכבי נתניה. המטרה של אותם גורמים היא להכניס את ברזובסקי כשותף במועדון ולהשקיע כספים כדי להחזיר את נתניה לליגת העל בעונה הבאה וכן להעמיד קבוצה שתחזור לצמרת הכדורגל הישראלי.

ברזובסקי לא שש בשלב זה לרכוש את הקבוצה במלואה ולהפוך לבעלים היחידי אלא להיכנס כמשקיע ושותף בהחלטות כשנראה שבמסגרת כזו ימשיכו יושב ראש המועדון גיל לב ומנכ"ל הקבוצה קובי בלדב להמשיך במועדון.

המיליונר האוקראיני אמור לשוחח עם לב ובלדב בתקופה הקרובה, לבקש לקבל לידיו את הנתונים הכספיים ואז להחליט האם הוא אכן משקיע בנתניה. גורמים המקורבים למועדון אף אמרו שייתכן וברזובסקי ירכוש את המועדון ויהפוך לבעלים שלו אך כעת ניראה סביר יותר שהוא יהיה משקיע רציני.

בעלי מכבי נתניה גיל לב. קובי אליהו
צפוי לשוחח בקרוב עם ברזובסקי. גיל לב/קובי אליהו

מי שאמור לקדם את העסקה, כך לפחות לפי אותם גורמים בעירייה היא ראש עיריית נתניה מרים פיירברג שצפויה בימים הקרובים להיכנס לעניין ביתר רצינות ולנסות להנחית את המיליונר האוקראיני כמשקיע במועדון. לאחר כניסתה של ראש העיר מתכוונים הגורמים המנסים לתווך בעסקה לקיים פגישה מרובעת בין לב, בלדב, פיירברג והמיליונר האוקראיני.

כזכור מאז עזיבתו של דניאל יאמר מתנהלת נתניה ללא בעלים רשמי ובעונה החולפת היא קיבלה סיוע רציני מקבוצת משקיעים בראשותו של אלי שגב אלא ששגב החליט לא להמשיך ולהשקיע בקבוצה. מלבד ברזובסקי פועלים בקבוצה בעוד כמה מישורים בניסיונות להשיג רוכש.

יו"ר נתניה גיל לב הגיב לידיעה על ברזובסקי ואמר: "לא שוחחנו איתו, אם הוא מתעניין זה לא בידיעתנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully